Huvudvärk

En seg söndag som började med en jobbig huvudvärk som kom på förmiddag men nu verkar som om huvudvärken börjar släppa... Annars får jag ta två olika huvudvärkstabletter tillsammans som jag brukar göra. Oftast brukar det funka än att jag bara tar en sort huvudvärkstablett Jag har haft huvudvärk i några dagar så det känns lite jobbigt så jag får se hur jag gör imorgon, om jag ska jobba eller inte.
Hade tänkt simma idag men vågar inte lämna Sandras kanin ensam så jag får väl ta nästa vecka fast då får jag väl försöka simma tre gånger istället tanken på att jag inte har simmat något den här veckan.

Igår var jag och familjen på en 50 års fest. Det var min systers sambos mamma som fyllde år. Det var trevligt. På slutet började jag bli trött att jag ville bara hem men också var man lite orolig för Sandras kanin som var ensam hemma hos oss för jag ska passa kaninen till idag.

I fredags fick jag veta att min systers sambo fick ett jobb så ett stort grattis till honom. Ringde och gratulerade honom. Han var på arbetsintervju i torsdags men också i fredags så i fredags fick han jobbet :) Jag är glad för hans skull. Han är klar med skolan. Det enda han väntar på är examen. Någon gång i mars ska vi ha två fester som blir på samma dag. Examen och hans födelsedag så det blir trevligt. Jag och mina föräldrar måste bestämma snart vad han ska få i sin födelsedagspresent.

Imorse kollade min mamma när hon ska ta semester. Tanken slog mig: Hur många veckor semester ska jag ta? Två veckor? Tre veckor eller en månad? Jag funderar på att dra till Norge en vecka och hälsa på Sara för det är något som jag vill :) Jag får maila henne och fråga vad hon ska hitta på i sommar. Samtidigt funderar jag på att dra till Norge en helg. Det vill jag gärna göra. Om jag är välkommen ;)

Huvudvärken vill inte släppa än...


Kommentarer
Postat av: TinA

Aah, vad kul allting låter :D Fester för att fira din systers sambo och åka till Norge vore inte helt fel ;)

2009-02-08 @ 14:38:43
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0