Det hon skrev.

Det hon skrev på kortet som jag fick förra veckan, som gjorde att jag var nära på att gråta men höll tårarna tillbaka. Det värmde mitt hjärta. Det gjorde mig glad men också blev jag tårögd det jag läste. Det hon skrev på kortet, att jag har ett stort varmt hjärta, önskar jag ibland att jag inte hade det. Jag är medveten om att jag har ett stort varmt hjärta för jag har alltid tänkt på människorna i första hand. Jag har alltid tänkt på mig sist. Fortfarande idag, tänker jag på människorna i första hand. Kanske dags för mig att jag ska göra en förändring här? Frågan är bara hur jag ska göra det för det blir inte lätt för mig att göra en förändring när det gäller det här.

Som sagt, önskar jag ibland att jag inte hade ett stort varmt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är glad att du har ett stort varmt hjärta!

Jag är glad att du är du : )

2009-02-19 @ 11:30:50
URL: http://mypoeticalmind.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha det var ganska roligt det du skrev " förlåt att jag slog dig men hade roligt " Det är lugnt. Vet att det var på skoj.



Ha en bra dag! Puss!!

2009-02-19 @ 12:18:36
URL: http://mypoeticalmind.blogg.se/
Postat av: TinA

Det första du borde tänka på är att inte få skuldkänslor när du en dag försöker tänka på dig själv i förstahand. Jag tror inte du kommer förändras till en sämre person iaf, du förtjänar att få dig själv må gott och trivas med dig, precis som vi alla andra trivs i ditt sällskap. :)

2009-02-19 @ 12:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0