Missnöjd.

Jag kan inte riktigt förklara hur mycket missnöjd jag är för av hela mitt hjärta är jag missnöjd. Eller om jag säger, skala på 1-10 så är det skala på 10 jag är missnöjd. Jag som trodde att det skulle gå bra men det gjorde inte riktigt. Jag vet inte vad det berodde på. Kanske på grund av en människa som jag lät påverka mig som jag egentligen inte borde låta människan påverka mig. Dessutom kom smärtan vilket jag hatade. Jag hatar både känslor och tankar så det är inte min dag idag. Jag trodde att jag skulle vara nöjd men det var jag inte så jag hade fel. Dessutom är jag arg. Jag är arg för allting. Jag är arg på mig själv men också är jag arg på vissa människor som jag inte ens borde tänka på. Jag borde tänka på mig själv. Och jag borde inte bryr mig om det här eller. Nu kom de jobbiga känslorna, att jag är avundsjuk/svartsjuk som jag inte ens vill uppleva. Som sagt, så är det inte min dag.


Imorgon bitti har jag tänkt att jag ska följa med min mamma till jobbet för att lämna ett papper till personalchefen som jag har skrivit ner viktiga punkter så hon är medveten om det, så det inte krockar mina arbetstider.

Jag kan inte riktigt släppa ilskan, att jag inte vet hur jag ska göra. En boxningssäck hade jag verkligen behövt i mitt rum.

Som jag märker, så behöver jag en lång semester fast det är långt kvar till dit. Semester ska jag ta i juli så det innebär att jag ska jobba ihjäl mig hela månaden juni för jag vill inte ta semester i juni om jag ska ta semester i juli... Om jag nu får sommarjobba. Jag har lite aningar varför jag inte jobbar lika mycket som jag gjorde i början så jag vet inte vad jag ska göra. Att ta diskussion med personalchefen om det här, det skulle inte hjälpa. Jag har ingen aning.

JAG ÄR FÖRBANNAD! Kan någon slå mig?


Kommentarer
Postat av: TinA

jag kommer aldrig slå dig :(

2009-02-19 @ 22:44:50
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: tess

prova att prata med de som påverkar dig negativt? Det är ju inte bra om du mår dåligt av någon annan.

2009-02-20 @ 00:22:44
Postat av: Malin

Jag kommer inte slå dig.

Sabina gumman, du förtjänar det bästa.

Stå på dig och glöm inte att jag tycker om dig jätte mycket. Jag finns här i fall du behöver prata..



Många KRAMAR!

2009-02-20 @ 08:46:11
URL: http://mypoeticalmind.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag kommer inte heller slå dig gumman. Kan du inte försöka prata med den person som gjort att du känner såhär? Du ska inte behöva känna såhär.



<3

2009-02-20 @ 10:16:52
Postat av: TinA

Nej, min kusin har väldigt långt hår. :) hon har haft en väldigt smal fläta också, som hon haft sen hon var 17 år tror jag (hon fyllde 29 år igår). Hon flätade ut den innan runt nyår-dagarna och den blev 120 cm lång :P den du! ;) hon har bild på den på bdb, hon heter Februaria :)



och tårtan var god, ja! :p jag hoppas du är mindre missnöjd idag förresten <3

2009-02-23 @ 14:42:59
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Mitta

Ta hand om dig..Kraaam

2009-02-23 @ 21:15:45
URL: http://missindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0