Grattis lillasyster ♥

Ett stort grattis till min söta syster som klarade tentan, som hon har pluggat mycket inför tentan. Och inte konstigt att hon får ont i huvudet för hon kan ha en jobbig huvudvärk som inte kan riktigt släppa utan det tar några dagar innan den jobbiga huvudvärken släpper. Trots sin jobbiga huvudvärk, så klarade hon tentan. Hon fick väl godkänd :)
Jag som storasyster är väldigt stolt över henne, och det har jag alltid varit. Hon kämpar med skolan, hon ger inte upp. Hon pluggar, pluggar, pluggar, pluggar, pluggar och pluggar. Att plugga hela tiden, är inte bra och det har jag sagt till henne för skolan är inte alltid viktigt utan det är hälsan som är viktigaste.
Så nu hoppas jag att hon vilar lite från plugget för det behöver hon :)

Jag sms min syster och gratulerade henne men också skrev jag att jag är stolt över henne <3

Lillasyster... Kul att du klarade provet, och jag hoppas att du själv är nöjd med resultatet för det förtjänar du tanken på att du har kämpat hårt med pluggandet inför provet! Jag är mycket stolt över dig!
Och jag ÄLSKAR dig!

Lillasyster ♥


Kommentarer
Postat av: TinA

Något "speciellt" prov? :)

Grattis till henne iaf. :) Man ska alltid unna folk lite gott lycka och glädje :))





Haha, jag visste faktiskt inte heller förrän i lördags att det fanns mini-marschmallows - överhuvudtaget! (A) :P jag fikade i Varberg då när jag såg dom små pluttarna; Paul o jag tog varsitt glas och det var så himmeeeeeelskt gott! men det brukar ju varm choklad vara. ;) hoppas att dina vardagar har goda ögonblick också. :)



<3

2009-02-04 @ 17:10:12
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

Grattis till din syster :)

2009-02-04 @ 18:15:26
Postat av: Ajla

TACK MIN ÄLSKADE SYSTER!!!!!!

Du är underbar :D ÄLSKAR DIIIG!



Tack Ronja och Tina också =)

2009-02-05 @ 09:04:13
Postat av: TinA

Haha jag vet inte hur jag har klarat mig utan thesims-spelen :P Jag testade thesims1 hos Renée och My när dom bodde hos sin tant i Örebro, och då förstod jag ingenting och ogillade det rejält! men sen började jag spela thesims2 hos min kusin Lena - och älskade det ;) haha. :D så ja, utan thesims3 i ett halvår till lär ge mig damp eller nåt ;)

2009-02-05 @ 18:20:32
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0