Tredje gången

Det blir andra inlägget ikväll för jag skrev på den förra inlägget att jag skulle skriva om en söt historia som får mig att le när jag tänker på det här.

Exakt, en vecka sedan när Vivvi fyllde år, hälsade jag på henne och hennes familj för att ge presenter till Vivvi. Det är tredje gången det hände när jag var hos de. Det är tredje gången att Miranda kissade på sig för det var vad hon gjorde när Vivvi fyllde år. På ett år har Miranda hunnit kissa på sig när jag har varit hemma hos de ;)
Första gången var det förra året när Vivvi fyllde år. Även hade hon bajsat. Vid den tiden försökte man lära henne att vara blöjfri och att hon skulle säga till om hon behövde kissa. Andra gången var förra sommaren, när Miranda fyllde tre år. Hon kissade på sin egen födelsedag. Och den tredje gången, var för en vecka sedan. Stackars lilla sötnosen.
Jag är farlig att leka med ;) Både jag och Miranda har roligt när vi leker tillsammans, att hon inte tänker på toaletten. Förra gången, kissade hon inte mycket som hon gjorde vid de två andra tillfället utan det var bara lite kiss det kom. Nästa gång får inte det här hända utan jag får fråga henne om hon behöver gå på toaletten. Lilla sötnos :)

Miranda: Jag måste på toa. Jag har kissat på mig.
Jag: Har du kissat på dig?
Samtidigt tänkte jag på vad Vivvi skulle säga.
Miranda: Ja, fast lite.
Miranda berättade för sina föräldrar att hon hade kissat på sig lite.
Vivvi: Det är alltid när du är här. Hur många gånger är det nu?
Jag: Förlåt. Jag ska sluta komma.

Sötnosar Miranda och Viktor är så söta, att det inte går beskriva. Miranda är så söt när hon är arg. Speciellt när hon vill leka själv med mig. Hon vill inte att Vivvi, Viktor eller Johannes ska vara i rummet utan det ska bara vara jag och Miranda. Så söt. Och lilla söta Viktor. Han ler bara. Att se Viktor, det gör mig glad. Och han är mammaberoende. Jag vet hur det är att vara mammaberoende ;) Han vill inte att jag ska bära honom, och det förstår jag. Jag träffar inte barnen så ofta även om jag vill det. Jag vill inte vara på. Jag vill inte tränga mig på för jag är en sån person. Visst, det kanske skär i mitt hjärta att jag inte träffar barnen ofta men de finns alltid i mitt hjärta men också finns de i mina tankar. När jag tänker på de, ler jag. När jag tittar bilder på de, ler jag. Miranda och Viktor finns i mina tankar varenda dag! Sötnosar ♥


Kommentarer
Postat av: TinA

:D

2009-02-06 @ 21:40:33
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

hehe sött inlägg :)

2009-02-06 @ 23:14:38
Postat av: sanna

haha va gulligt! :)

2009-02-06 @ 23:28:18
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0