Ingen rubrik.

Jag har inte bloggat på några dagar, och tror inte att jag kommer att uppdatera min blogg ofta som jag gjorde i början. Det känns som om jag inte har mycket att skriva om men ändå känns det som om jag har en del att skriva om men man vill inte skriva om allt.

Först och främst vill jag tacka er som kommenterade min förra inlägg, som jag skrev i torsdags då när jag var missnöjd men också var jag förbannad på allting och på en del människor. Era kommentarer värmde mitt hjärta. Det ska ni veta. Tusen tack och kram på er! :)

Hur min helg har varit, har den varit bra för jag har varit med Ronja, Tezz och Sanna hela helgen förutom i söndags för då var det bara jag och Sanna som umgicks i några timmar. Sanna var här på besök, och hon sov över hos mig fast vi var i min farfars lägenhet. Ronja sov också över, fast det var bara i fredags till lördag. Jag hade trevligt. Tack tjejer! :)

Jag tänkte ganska mycket på Tess kommentar, att jag kanske ska prata med de som får mig att må dåligt. Jag tror inte riktigt att de får mig att må dåligt förutom en person utan det handlar mer om att jag blir lätt arg på dessa personer, att jag inte kan riktigt förklara. Varför jag blir arg på dessa personer, finns det olika orsaker men det finns en orsak som dessa personer har gemensamt som gör att jag blir arg på de. Det ska jag inte ta upp här på bloggen. Jag tror inte heller att jag ska prata med dessa personer för det jag har att säga, skulle nog inte betyda något. Det har alltid vara så. Och jag vill inte ha bråk för det skulle jag inte orka med. Jag har haft bråk med en kompis i somras. Det var inte första gången vi två bråkade utan det var andra gången vi bråkade. Inte vill jag uppleva det här igen.
Skulle jag prata med dessa personer, skulle de också berätta hur de känner sig kring mellan oss två. Att lyssna på det, skulle jag inte orka höra för då kommer jag få dåligt samvete. Det har alltid handlat om andra så när ska det handla om mig? Så hellre att jag håller käften än att sanningen kommer ut. Jag kan säga att där ute, de som gör mig arg bör hålla käften. Eller så behöver de lära sig hålla käften. Det här har fått mig att inse att jag inte kan lita på dessa personer eller vara försiktigt det jag säger. Jag är medveten om att jag inte är perfekt för det är jag inte. Det finns ingen människa som är perfekt. Alla har sina dåliga sidor. Själv har jag nog dåliga sidor hos mig som jag inte vet vad jag har dåliga sidor hos mig. Det behöver jag ta reda på men jag vet att jag är dålig på att höra av mig till mina kompisar. Det kan jag erkänna.


Nu känner jag min ilska, att jag inte borde skriva upp mer om det här. Inte vill jag vara arg på jobbet när jag ska jobba idag. Och jag vill inte ens tänka på det här för det är inte värt att tänka på. Idag får vi nog semlor på jobbet för det är semledag idag. Jag lär nog äta två stycken semlor för jag skulle få min mammas semla men jag får se om jag kommer att äta den andra semlan för jag försöker inte äta så mycket sötsaker. Försöker " dämpa " ner sötsaker.
Imorgon är det onsdag och då ska jag träffa ängel skrattis :) Efter det, ska jag och min mamma till min syster. Sedan ska vi till Ikea förutom min syster för hon ska till Marieberg. Där ska hon vara modell - ansikte. Kanske på eftermiddag ska jag simma för jag simmade igår. Eller så får jag ta simtur på fredag då när jag inte jobbar. I helgen jobbar jag.

Annars händer det inget speciellt. Om en vecka ska jag till K.K så jag börjar bli lite nervös. Nervös att höra resultatet men som tur är enkeli med mig så det känns bra.
Jag saknar mina bästa sysslingar Lejla och Eldar. Jag saknar också sötnosar Miranda och Viktor. De fyra barnen finns alltid i mina tankar! <3

Bortsett från familjen, är det bara DIG jag kan lita på!

Lillasyster... Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: therese

Tack själv, hade trevligt i helgen :) woohoo! Du får gå in på msn o skciak bilder ngn gång sen :D.



kanske vi kan ses nästa vecka o fika?

therese

2009-02-26 @ 11:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0