Ännu mera arbetstider

Nu imorse har jag simmat. Det var både skönt och jobbigt. Skönt att man kunde slappna av bort sina tankar. Det som var jobbigt, att man har en dålig kondition. Syfte med simningen var inte att jag skulle förbättra min kondition utan det var mest på grund av min smärta. Jag simmade fram och tillbaka, 30 gånger så det blir 750 meter. De gånger jag har simmat, har det alltid varit 750 meter så jag har satsat på 750 meter. Nästa gång jag ska simma, kanske det blir imorgon kväll om jag inte ska på mötet med jobbet eller så får jag ta det på söndag.


Nu blir det ännu mer arbetstider för mig, och det känns bra att jag kommer att jobba något nästa vecka. Jag trodde inte att jag skulle jobba något nästa vecka tanken på att jag inte finns med på schema. Igår när jag jobbade, frågade personalchefen om jag ville jobba på lördag. Och det kunde jag :) Det var ett tag sen jag jobbade med personalchefens helg. Och hon tänkte fråga mig om jag ville jobba på fredag för hon undrade om det var fredag jag inte kunde, och det stämde. Lite koll hade hon. Sen så frågade hon om jag ville jobba nästa vecka, och det ville jag. En arbetskollega ska ha sin semester nästa vecka, så jag kommer att ha hans tider. Hans börjar jobba väldigt tidigt på morgonen. När han slutar, så är det olika men varje morgon börjar han jobba klockan halv sex. Personalchefen sa att jag inte behövde komma så tidigt men jag skulle börja jobba halv sju istället. Och när jag får sluta, blir det olika. Jag får mitt schema på lördag.

Jag funderar på om jag inte ska ringa eller sms personalchefen och fråga hur min arbetstid ser ut på tisdag tanken på att jag ska till vårdcentralen. Jag börjar bli stampatient på vårdcentralen ;) Nu driver jag här. Jag ska till en annan vårdcentral, inte till min vårdcentral där jag är inskriven. Förhoppningsvis ska det väl gå bra fast lite nervös är man. Nervös inför de dumma frågor jag kommer säkert att få. Ska inte tänka på negativ utan ska ge det en chans för det gjorde jag inte förra gången för då var jag nog inte beredd.

Jag får ringa min mamma och be henne kolla min arbetstid på tisdag för annars får jag cykla till jobbet på fredag efter mitt möte. Eller så får jag avvakta till på lördag. Jag vet inte hur jag ska göra.


Vad händer idag, ska jag träffa Regina på stan. Först ska vi gå i affärer. Sen blir det väl hindersmässan och sen fika. Så det blir trevligt.


Snart är det fredag. Fredag som jag ser fram emot :)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Najs att du fått mer arbetstider gumman =) riktigt skönt ju! fast inte så värst roligt att jobba såå tidigt haha men det kommer säkert gå bra :)



miss u! får ses snart :) <3

2009-01-30 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0