Dagens lista

Humör: Inte glad-humör idag.
Känsla: Värdelös.
Musik: Bosnisk musik.
Har: Ont i huvudet.
Ska: Till Handels och kolla var mina 700 kronor har tagit vägen. Sen på stan och lämna tillbaka varan.
Borde: Skriva ner mina negativa tankar. Skriva ner mina negativa känslor. Äta huvudvärkstablett.
Vill: Ha nästa fredag.
Hiss: Det finns inget.
Diss: Mina negativa tankar, och mina negativa känslor.
Längtan: Nästa fredag.
Önskan: Det är mycket man önskar sig. Just nu önskar jag att jag kunde klara den här dumma uppgiften.
Undran: Det är mycket man undrar.

Nu vill jag bara gråta, gråta, gråta, gråta, gråta, gråta, gråta. Ligga i sängen och gråta.
Så hopplös man känner sig. På grund av den här dumma uppgiften.

Kommentarer
Postat av: TinA

du fick ett liv på jorden för att du INTE är värdelös. tråkigt att ordet/känslan ens finns inom oss. :/



jag hoppas din dag blir bättre...

2009-01-15 @ 16:22:59
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0