En vecka kvar

Idag har jag jobbat hårt för att jag var på övrigt på jobbet. När man är på övrigt plockar man upp varor och fyller på... Man står inte i kassan om man är på övrigt. Sist jag var på övrigt, var det för flera månader sedan så det var ett tag sen. Jag började jobba klockan sju imorse och slutade klockan 15.00. Lite trött var man på jobbet för jag ville sova. Jag sov inte bra i natt men sömn fick jag. Tre nätter i rad har man vaknat vid två tiden.
Jag jobbar också på onsdag. Fram till fredag, och det blir inte många arbetstimmar för jag börjar jobba klockan 10.00-15.00, så det är härliga tider. På onsdag efter jobbet hade jag tänkt gå på stan och leta efter en present till Vivvi. Inte köpa utan kolla vad jag kan köpa så att jag kan förberedda mig några dagar innan hon fyller år. Jag har ingen aning vad jag ska köpa så det är jobbigt för jag är en komplicerad person som inte vet vad man kan köpa när någon fyller år. Jag blir inte nöjd. Den här idén som jag hade sen förra året, som jag kom på innan semestern blir inte av tanken på att jag inte har fått något mail från den här personen som jag skickade i november, så jag får strunta den presenten. Hade gärna velat göra den presenten för det skulle vara en personlig present men det får kanske bli en annan gång.
Förhoppningsvis hittar jag ett bra present till Vivvi. En annan sak vet jag vad hon ska få, det kommer nog göra henne riktigt glad ;) Det hoppas jag!

Nu ikväll ringde min mammas två yngsta sysslingar Haris och Ajna från Bosnien. Det var Haris som ringde för han ville prata med min mamma. Även Ajna ville också prata med henne. Till slut ville Ajna prata med mig :) Det värmde mitt hjärta. Hon gjorde mig glad. Helt otroligt att hon minns mig för jag har bara sett henne en gång förra året i Bosnien. Och sen har jag inte kontakt med henne via telefonen utan ses bara en gång om året i Bosnien.

En vecka kvar, längtar till den dagen! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Läs din mejl;P

2009-01-06 @ 08:30:10
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: TinA

Haha ja, det var helt sjukt när den busringningen pågick :D men det kom fram sen att det var min systers kompis som hade ringt för att syrran ville det ;)

2009-01-06 @ 21:42:16
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: sanna

hahaha, snacka om hur dum man kände sig då =) jobba lugnt! ;)

2009-01-07 @ 23:29:29
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe har läst det=)

Mm, svarar imon, ska sova nu.

Du skriver så bra, vet du det?

Blev verkligen glad av mejlet, även om du inte är här så är du ju alltid det i tankarna..



Ska hyra rummmet som jag kollade på igår.

Ska skriva kontrakt imon.

Så det löste sig=)

Ska skriva mer i mejlet!

Stor kram!/Sara

2009-01-07 @ 23:45:16
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0