En ny vecka

Helgen har passerat. Min helg har varit väldig seg fast jag har jobbat. Jag har haft tråkigt. Den här veckan bör jag inte ha tråkigt för det händer en del saker i veckan.
Idag händer inte det så mycket förutom att jag ska jobba. Jag börjar inte jobba förrän klockan 10.00-19.15 så det är en lång dag. Bara inte smärtan kommer på jobbet för det gjorde i fredags.
Vad som händer den här veckan jobbar jag imorgon. Jag börjar jobba klockan 8.45-18.00. På onsdag är jag ledig. Då har jag tänkt ta en simtur tidigt på morgonen för att jag inte har simmat förra veckan på grund av min röd-vecka. På eftermiddag ska jag träffa Regina. Vi ska fika men också gå på hindersmässan som börjar på onsdag. Det blir trevligt.
På torsdag jobbar jag också. Den dagen börjar jag tidigt på morgonen så jag kommer säkert vara väldigt trött på morgonen. Jag börjar klockan 07.00-16.00. Efter jobbet ska jag och min mamma gå på hindersmässan. Sedan är det möte med jobbet på stan, så jag får se om jag ska dit. Hon som är fackombud på mitt jobb, har skrivit att jag ska komma fast jag inte har planerat att gå dit. Går jag inte dit på mötet, tänkte jag att jag kunde ta simtur igen.

På fredag jobbar jag inte för jag har sagt eller skrivit på pappret att jag inte kan jobba den dagen. Har möte på stan :) Och Vivvi fyller år så jag ska dit och lämna presenter till henne. Sedan är det fest på kvällen.


Vad som händer i helgen, har jag inte planerat mycket. Jag ska ta det lugnt. Om det inte blir fult väder i helgen, ska jag nog ta en lång promenad. Jag funderar på om jag inte ska också simma i helgen. Sen ska jag läsa den här dumma uppgiften. Jag tror inte att jag ska jobba i helgen tanken på att jag jobbade i lördags och i söndags. Man vet aldrig. Angående om jobbet, så tror jag att jag måste ta reda på vad som har hänt med min tredje helg tanken på att jag inte jobbar var tredje helg. Den tjänsten som jag sökte förra året. Jag tror att hon har tagit bort mig. Antingen får jag fråga eller så får jag strunta i det. Dels för att jag inte orkar ha mer problem i mitt liv. Sist jag frågade henne om tjänsten, var jag väldigt besviken på henne.

Det är så mycket ilska man har inom sig för igår kväll var jag så förbannad. Jag var så förbannad att jag inte kan förklara hur förbannad jag var men också kände man sig sviken. Jag ångrar det jag gjorde igår men jag hade inget val. Så jag var en riktig idiot. Bättre det än det andra valet...

Inte ska jag tänka på det idag utan ska tänka på att jag ska ha en trevlig dag på jobbet ;)
Kom på just nu... Jag måste skriva ett tackkort till den här personen som hjälpte mig med Vivvis present :) Det får jag fixa ikväll, så får jag skicka imorgon.


Lillasyster, Lejla och Eldar - mina kärlekar! ♥

Kommentarer
Postat av: TinA

Som Bree van De Kamp Hodge säger: "Föreställ dig en tom låda. Stoppa ner dina känslor i den tomma lådan och knuffa in den i en tom garderob och stäng dörren. När du har tid och ork, plocka fram lådan och ta tag i det."



Nu kanske du hade tid och ork igår, men du får inte ångra dina val för mycket i livet.



<3

2009-01-26 @ 15:10:40
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: sanna

köp en boxningssäck o boxas ur all ilska du har! ;)

2009-01-28 @ 00:53:26
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0