Hemska mardrömmen

I natt hade jag en hemsk mardröm som gjorde att jag blev rädd. Min hemska mardröm handlade om att jag var väldigt rädd för att jag sprang från något. Jag sprang så fort jag kunde. Jag gömde mig under en trappgång och hoppades på att ingen skulle hitta mig men någon hittade mig. Han sköt mig många skott för han ville att jag skulle dö. Det knäppaste är, att jag aldrig dog.  Trots den här hemska mardrömmen som jag hade, kunde jag känna den här rädslan i verkligheten. Det kanske berodde på att jag var nog rädd i kriget fast jag inte har visat det för mina föräldrar för min mamma har sagt att jag inte har visat min rädsla när vi var i kriget.


Det är nog filmen som jag kollade på igår, som gjorde att jag fick den här hemska mardrömmen. Filmen som jag kollade på var, Dödligt vapen 4. Och jag försöker inte kolla på action för jag tycker att det är jobbigt att kolla på action filmer. Jag kollar inte heller på krigsfilmer, det kan jag absolut inte kolla på. Nästa gång ska jag inte kolla på action.


Nu behöver jag inte tänka på Vivvis födelsedagspresent mer för jag vet vad jag ska köpa till henne, och det är tack vare en person som har hjälpt mig med detta :) På något sätt ska jag väl tacka henne fast jag vet inte hur jag ska göra. Vivvis present får jag fixa nästa vecka så behöver jag inte göra den sista veckan när hon fyller år. Vad hon ska få, ska jag inte avslöja här på bloggen även om det inte är en stor sak. Jag avslöjar nog efter när jag har gett presenter till Vivvi. Det är bara familjen som vet, samt hon som har hjälpt mig. Hon som har hjälpt mig med detta... Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är! Stort tack till henne som kunde svara på mitt sms och ge tips :) Det blir nog en bra födelsedagspresent. Bara hon blir glad, så blir jag också glad! :)

Igår cyklade jag till jobbet för att ge en liten present till min syster. Det hon fick var en mjölksnipa fast hon ska använda den till vaniljsås. Hon har velat ha en sån för hon har letat efter en sån men hittade inte. Nu behöver inte hon leta efter en sån för nu har hon hemma. Hon sa att hon ville ha en till, så hon skulle köpa en sån på stan men jag sa till henne att jag kunde köpa. Och det gjorde jag idag. Cyklade till stan och köpte en likadan. Ibland köper jag något till min syster :) Det förtjänar hon. Och ibland vill jag skämma bort henne. Ibland får jag också presenter från henne. Syskonkärlek <3
Jag älskar min syster!!! <3
Och hon betyder mycket för mig!!! <3


Kommentarer
Postat av: Ajla

ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA SYSTER!!!!!

2009-01-17 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0