Kallelse

Igår när jag kom hem från jobbet fick jag post. Post från vårdcentralen vilket det gjorde mig både rädd och orolig. Fick en kallelse till läkare som jag ska träffa som jag har träffat tidigare. Sist var det i november då när jag gjorde blodprov men också gjorde man en annan test. På pappret stod inte varför jag ska träffa läkaren men jag vet att det handlar om provresultatet - magproblemet som jag har. Kanske provresultatet från sjukhuset har också kommit. Kanske jag är allergisk. Det får jag veta den dagen när jag ska till vårdcentralen. Jag ska dit den 22 januari, klockan åtta på morgonen. Jag ska också passa på att fråga om magsjukdomen som jag har läst i tidningen men också på nätet, om det kan vara det jag lider av. På måndag hade jag tänkt boka en tid hos en sjuksköterska och fråga om magsjukdomen men det behöver jag inte göra för jag ska träffa läkaren så jag får ha lite tålamod till dess.


Maanantai :)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Förstår att du känner dig rädd och orolig men det kommer säkert gå bra gumman. Skönt att du fått en tid så får vi hoppas att du får veta vad magproblemet är.

2009-01-08 @ 10:36:08
Postat av: TinA

Hellre allergi än något superallvarligt, så ser jag det i alla fall.. Hoppas det går bra. :) och att dom överhuvudtaget har svar på ditt magproblem.



<3

2009-01-08 @ 16:54:15
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis! Du vann designutlottningen i min blogg =)



Mejla mig en skarp bild i färg samt vilket namn du vill ha i headern så lägger jag upp designen på din blogg så fort jag hinner =)



(Behöver dina inloggningsuppgifer också)



Mvh Maria



[email protected]

2009-01-09 @ 20:16:30
URL: http://designbyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0