Kärlek ♥

Ikväll hade jag ett gulligt telefonsamtal med min söta syssling Lejla. Först pratade min pappa med henne. Sen så pratade hon lite med min mamma. Till slut sa hon till min mamma att hon ville prata med mig, så jag pratade lite med henne fast det var kort. Vi sa bara en viktig mening till varandra :)

Jag: Lejla, vad gör du?
Lejla: Inget. Ville bara säga att jag älskar dig.
Naw, tänkte jag.
Jag: Jag älskar dig också.

Lejla: Jag älskar dig.
Jag: Jag älskar dig så mycket. Älskar dig över hela jorden.
Lejla: Jag älskar dig så mycket.

Sen så pussade hon på telefonen. Det gjorde jag med.
Innan hon la på luren sa hon: Jag älskar er allihopa. Hälsa Ajla, Semi och Dajo. Hejdå!

Hon värmde mitt hjärta. Hon gjorde mig glad. Hon fick mig att sakna henne och hennes lillebror ännu mer för jag saknar de så mycket. Varje dag går jag runt och saknar de. Varje dag tänker jag på de, det gör jag hela tiden! Mina bästa sysslingar Lejla och Eldar!

Min kärlek till de, det går inte beskriva.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Naaw, gullig hon var :)

2009-01-05 @ 13:03:09
Postat av: TinA

Aw :)

2009-01-05 @ 14:07:20
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: ida

hey sabina , da te pitam nesta ... du ska åka o kolla på dino merlin i norrköping va? .. vetu vilken sida man kan gå in o kolla på vart & när han kmr , skullle varit jätte gulligt om du kunde svara puss idaa

2009-01-23 @ 13:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0