Dagens lista

Jag får passa på att svara på en del frågor innan min moster och hennes familj kommer. Hoppas de kommer snart för jag börjar bli hungrig. Jag har inte ätit riktigt mat på några dagar. Igår åt jag en liten pan pizza, det är inte riktigt mat. Ikväll ska man äta bosnisk paj, kyckling med klyftpotatis och en väldig god sallad. Efter maten blir det efterrätt: äppelpaj med vaniljsås :) Ikväll käkar man nog snacks.

Här kommer frågorna som jag har svarat.

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Ja, 168 skulle man vilja vara.
Skulle du vilja väga mer?
Nej, mindre tack.
Skulle du bli arg om din flickvän gjorde slut om du har/hade någon?
Nej. Man får skylla sig själv om man har valt att vara otrogen.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nej.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Både ja och nej.

Tio KAN


Kan du röra på öronen?

Nej.

Kan du slicka dig på näsan?

Ja.

Kan du kolla i kors med ögonen?

Tror det.

Kan dina föräldrar lita på dig?
Det tror jag.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Ja, när jag sover.

Kan du vara på fest utan att dricka?

Ja.

Kan dina vänner lita på dig?

Ja.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nej.

Kan du suga?

På tummen kan jag.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja.

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja. Det har väl alla.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja. De säger det varje dag <3

Har du ett syskon?

En lillasyster. Världens bästa syster.

Har du varit full den här månaden?

Nej.
Har du någonsin haft sex med någon?

Nej.

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Det tror jag.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Inte än.

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Ja.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Nej.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nej.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Har tänkt på det men skulle aldrig testa droger.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Har inte haft det.

Har du haft sex med mer än tre personer?

Nej.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej.


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Har inte bästa vän.

Vem älskar du?

Mina nära och kära, det vill säga min familj och en del av mina släktingar. Och så klart Miranda och Viktor.

Vem hade du senast sex med?

Har inte haft sex än.

Vem vill du bli full med?

Ronja, Sara och Tezz

Vem är den bästa artisten?
Dino Merlin från Bosnien

Vem pratade du senast i telefon med?

Mamma

Vem har du en liten crush i?

?

Vem är snyggast i världen?
Fredrik Ljungberg

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Skulle vilja dela pengar. En del pengar skulle gå till världsbarn. En annan summa skulle gå till min släkting som är tre år. Han är handikappad. De pengar behöver han använda till skolan osv. Det han behöver till sin funktionshinder.   
Vem är snällast i världen?
Jag? Jag är för snäll har jag hört.

Vem är din bästa kompis?

Har inte bästa kompis.
Vem vill du prata med?

Det är en del jag vill prata med. En av de vill jag gärna prata med den finaste ängel.

Vem sov du med senast?

Sover själv.

Vem såg du full senast?

Vet inte.

Vem vet allt om dig?

Den finaste ängel men också ängel skrattis.

Vem kysste du senast?

-

Vem kramade du senast?

Mamma

Vem kan berätta allt för dig?

De som litar på mig.

Vem kan du berätta allt för?

Ängel skrattis.
Vem hatar du?
Hat är ett starkt ord. Ingen kommentar.

--

Vad blir ditt namn baklänges?
Anibas

Har du gjort en snöängel i år?
Nej.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
I några dagar när jag var liten, i Bosnien

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja.
Tycker du att sengångare är söta?
Nej.
Har du någon gång testat karate?
Tror inte det.
Första sporten du gick på?
Fotboll. Eller om det var bordtennis.
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites.

Vad längtar du mest till just nu?
Till måndag :)
Hur gammal har du tänkt bli?
Vill inte tänka på åldern.
Har du haft vattkoppor?
Ja.
Vad drömde du om inatt? 
Hade ingen mardröm inatt.

Vilken tv-serie är bäst?
Desperate Housewifes, One Tree Hill, Criminal Minds
Vad åt du senast?
Nyss åt jag en bosnisk kaka för jag vill vänta på middag tills min moster och hennes familj kommer.
Höga eller låga strumpor?
Båda.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Kriget och döden.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Blå
Bikini eller baddräkt?
Bikini.

Snyggaste läraren?
Ingen för jag går inte i skolan.
Är du mörkrädd?
Ja.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Jag är en tjej. Tjejer använder trosor eller string.
Riktig gran eller plastgran? 
Firar inte jul.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Tänt.
Godaste drickan till frukosten?
Juice.
Vill du bli president?
Nej men skulle vilja prova en dag.
Har du spelat tjej i en teater?
Jag är en tjej.

Duscha eller bada?
Både och.
Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja.
Hur tar du dig till jobbet/skolan?
Cyklar till jobbet. Ibland går jag.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej.
Sjunger du på toa?
Nej.
Vilken färg har din jacka?
En röd Peak jacka :)
Använder du långkallingar? 
Nej.
Är du höjdrädd?
Nja, lite grann. 
Vilket land vill du åka till?
Vill åka till många olika länder. En av de är Kanada.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
På jobbet igår.
Vad ska du göra NU?
Jag svarar fortfarande på dessa frågor. Och väntar fortfarande på att de ska komma.

--
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej.
Har du sett din bästa vän gråta?
Har inte bästa vän men har sett de som står mig nära gråta.
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Nej.
Vad åt du senast?
Som sagt, en bosnisk kaka.
Har du fått någon komplimang idag?
Nej.
Har du varit med i en rättegång?
Nej.
Är du polare med grannarna? 
Nej.
Vilka språk talar din mamma?
Bosniska och svenska.
Vilka länder har du bott i?
Bosnien, Kroatien och nu bor man i Sverige.
Senaste piercingen?
Har bara två hål i öronen.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Det är en bra fråga. Det måste nog ha varit i somras i Bosnien.
Gay?
Nej.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja.
Har du äggat ngn?
Nej.
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej.
Suger det här?
Kul men jobbigt att svara på dessa frågor.
Har du varit på stranden?
Ja.
Har du haft en stalker?
Nej.
Minns du din/dina musiklärares namn?
Har inte haft musik men drama.
Hur bra är din syn?
Inte så bra. Har glasögon
Har du varit på ett party? 
Ja.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Jag har inte bror.
Har du varit utomlands?
Ja.
Har du sett din bästa vän naken?
Nej.
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Min mammas kusins bröllop i Bosnien för då var alla släktingar från min morfars sida på bröllopet. Det var trevligt för jag har inte sett de på jättelänge.
Var är dina syskon just nu? 
Min syster är i Stockholm med sin kille.
Vad var den senaste drömmen du minns?
Att min mamma var förbannad på mig. Något som jag inte gjorde bra.
Vilken tid gick du upp i morse?
Halv åtta.
Vad ska du göra i helgen?
Umgås med min moster och hennes familj ikväll. Imorgon tvätta och ta det lugnt.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? 
Lånetiden går snart ut. Låna om i vår webbkatalog osv.
När va du riktigt sjuk senast?
Minns inte. Måste nog ha varit förra året.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Dino Merlin. På hans konsert i Norrköping.
Vad finns i din bakficka? 
Har inte bakficka.
Har du färglinser? 
Nej.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov.
Vad är det första du gör på morgonen
Kolla på mobilen. Sen borsta tänderna.
Vad ska du göra efter det här?
Inget. Vänta på att min moster och hennes familj ska komma. Jag börjar bli hungrig.


Kommentarer
Postat av: TinA

"Vem har du en liten crush i? ?"



det betyder förälskelse :) alltid kul med listor, för då känns det som att man får snabba svar när man kanske undrar över nåt som har med tex just dig att göra :)

2009-01-10 @ 19:05:14
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

Säger som Tina, kul att läsa dina listor :)

2009-01-11 @ 18:14:51
Postat av: mitta

Hoppas maten smakade och du hade en trevlig helg! kramis

2009-01-12 @ 07:29:51
URL: http://missindia.blogg.se/
Postat av: Tezz

hihi, klart du vill bli full med mig :) vi hade ju kul sist ;) hehe. Kommer adlrig glömma tequila-kvällen hos Sanna :D



Hoppas vi kan ses snart! miss u baby!

2009-01-18 @ 12:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0