Världens dummaste fråga?

Jag har en fråga som jag gärna vill ha svar på. En fråga som är nog intressant men också dum fråga, så det är nog en av de världens dummaste fråga. Nyss så borstade jag tänderna, och då tänkte jag att jag borstar mina tänder tre gånger om dagen. Jag är nog dum som borstar tre gånger om dagen. Förut var det två gånger om dagen men nu är det tre gånger om dagen, så har det varit i flera år.
Varför just tre?
Första tandborstning: På morgonen när jag vaknar, så borstar jag mina tänder. Det är för jag inte vill ha den äckliga smaken på grund av sömnen.
Andra tandborstning: Jag äter frukost. Och jag vill inte ha matrester i tänderna så jag borstar tänderna igen. Det blir två gånger på morgon/förmiddag.
Tredje tandborstning: Jag borstar för tredje gången innan jag ska sova.

Ibland händer det att jag borstar mina tänder fyra gånger. Det kan bero på om jag ska på en fest, eller om vi familjen ska få gäster. Det här händer väldigt ofta för jag borstar mina tänder fyra gånger om dagen i Bosnien.
Det är är nog en tvångstanke jag lider av för det var nyss jag tänkte på. Att jag har en tvångstanke.
Min tvångstanke är, att jag måste borsta mina tänder tre gånger om dagen i Sverige medan i Bosnien så är det fyra gånger om dagen.
Lite komisk när jag tänkte på det. Och jag är inte klok ;)

Hur ofta borstar ni era tänder? Ni som läser min blogg ;)
Håller ni med om att det är en av de världens dummaste fråga jag har.

Kommentarer
Postat av: TinA

jag borstar mina tänder två gånger om dan; efter frukosten och innan jag ska lägga mig på kvällen. jag har faktiskt också tänkt att borsta tänderna på morgonen innan frukost just pga andedräkten, men jag har nog aldrig gjort det. och ibland har jag också borstat tänderna pga nån fest eller om jag bara har druckit kaffe. för kaffe luktar ju fruktansvärt i munnen efteråt, haha. :D men när jag gick på dagis så minns jag att vi borstade tänderna tre gånger om dagen. :)

2009-01-28 @ 15:17:35
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Två eller tre gånger om dagen.. mest før att jag dricker kaffe.. då kan det bli några extra omgångar.. som tina skrev.. man luktar inte very nice efteråt;P



Mm ja men det låter inte som du har jætte problem med det.. många kan borsta tænderna fyra gånger om dan.. rætt sæker på att lillsyrran gør det.. Det rekommenderas att gøra det efter att man ætit.. så vad innebær det? Sex gånger om dan?

Hehe;P



Saknar dig!

Såå fin bild och kort... har klistrat dem på væggen dærhemma=)

Kram/Sara

2009-01-28 @ 15:40:39
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Mitta

1-3 ggr om dagen! annars knaprar jag på flour tabletter och flour tuggumi.

Kramis.inte varit på Hindersmässan..du då?

2009-01-28 @ 19:18:14
URL: http://missindia.blogg.se/
Postat av: sanna

haha knas =) tre gånger är väl ok men 4 gånger då börjar det bli way too much! själv borstar jag 2 ggr, är för lat att borsta tre ggr per dag =P

2009-01-28 @ 21:33:10
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Ronja

haha håller med Sanna, fyra gånger är nog lite väl mkt :P jag borstar tänderna två gånger, någon enstaka gång kanske tre :P

2009-01-30 @ 16:48:51
Postat av: Ida

Jag borstar tänderna två gånger varje dag. Per automatik efter frukost och innan jag lägger mig. Fyra gånger är hardcore för en imbecill som mig! =D

2009-02-02 @ 22:50:40
URL: http://bblue.blogg.se/
Postat av: Maria

2 gånger om dag=)

Hejhej, det var länge sen.. Allt bra?!

kram

2009-02-09 @ 14:51:07
URL: http://hogeniusnilssonsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0