Ånnaboda.

Imorse ville jag verkligen inte vakna utan jag ville fortsätta sova men till slut var jag tvungen att vakna. Egentligen var det min mamma som väckte mig för att jag inte skulle komma försent till jobbet.
Både igår och idag jobbade jag i sex timmar sammanlagt, så det var inte många timmar jag jobbade men bättre det än ingenting. Det var för att vi hade storleverans. Det kändes lite konstigt att jobba för jag hade inte jobbat på elva dagar men det var trevligt att vara på jobbet och plocka upp varor.
Efter jobbet, cyklade jag hem och tog det lugnt. Cyklade till affären och handlade lite frukter för jag ville göra en fruktsallad vilket jag gjorde. Jag gjorde inte bara fruktsallad utan hade också gjort en varsin smörgås till mig och min syster för vi var i Ånnaboda i några timmar. Jag väntade på min syster i några timmar för hon skulle hämta mig med sin bil.
Sen så körde vi iväg till Ånnaboda. Det var en del människor som låg och solade men samtidigt kändes lite skumt att vara där för jag började tänka på människor på badstranden i Jajce, Bosnien. När man är på badstranden i Jajce, så känner nästan alla varandra. Vi går förbi och säger hej eller så stannar man och pratar en liten stund. Det är så det borde vara i Örebro men så är det ju inte vilket det är tråkigt. Örebro är större än Jajce men det är verkligen skillnad när det handlar om människor om man ska jämföra med Sverige och Bosnien.
Hur som helst var jag och min syster i några timmar på Ånnaboda. Vi solade, läste lite och pratade. Så det var en trevlig syskonpicknick :) I tre dagar i sträck har jag varit med min syster, Det var najsigt!
Tack lillasyster för sällskapet! <3

Fick ett mail utav en bekant, Tiina :) Hennes mail gjorde mig glad för jag läste mailet några gånger. Jag lär nog läsa det mailet i några dagar. Det är kul att det finns människor som kan göra mig glad, och Tiina är en av dem!
( Nu pratar jag inte om TinA med det långa håret utan pratar en annan Tiina. Och TinA ger mig alltid fina kommentarer som får mig att le. )

Nu ska jag läsa Tiinas mail igen. Tokig är jag fast på ett positivt sätt... Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant blogg du har :)

vad tycker du om min?

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-26 @ 22:27:57
Postat av: TinA

Åh, vad mysigt med sol och tidningar att läsa vid Ånnaboda! :D Och allra bäst med din syster :)



Du gör rätt i att följa ditt hjärta, glöm bara inte bort att alla människor är olika och inte tänker samma saker.



"Rolig mening "inte TinA med det långa håret"" ;)



<3

2009-06-27 @ 14:17:01
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

sv; jo jag har testat Noskapin, men det verkar inte vara nåt positivt svar från dom tabletterna.

Men jag ska inte ge upp. :)

2009-06-27 @ 14:40:46
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: sanna

åh va nice med ånnaboda! :) länge sen man va där!

2009-07-03 @ 00:25:37
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0