Det har gått tre år idag.

Det var inte igår jag tog min student utan det har gått tre år idag när jag tog studenten. Jag kan inte riktigt fatta att det har gått tre år för ibland känns det som om det var för några månader sedan, inte för tre år sedan, 9 juni 2006.
Tiden går fort. Alldeles för fort...

Jag minns fortfarande idag hur överlycklig jag var på studenten. Överlycklig över att jag skulle slippa gymnasiet men framför allt var jag överlycklig att jag tog studenten oavsett hur jag mådde. Jag klarade skolan genom att jag kämpade utan att jag gav upp även om jag hade tankar om att ge upp med skolan, men det gjorde jag inte.

Min studentdag var en av de bästa dagar jag har varit med om! :)

Och när jag tänker på min student, tänker jag oftast på fina Malin som kom hem och överraskade mig. Att hon kom hem och gratulerade mig för jag tog studenten, betydde det väldigt mycket för mig. Fortfarande idag betyder det väldigt mycket för mig, för det är något som jag inte kommer att glömma bort utan det är något som alltid kommer finnas i mitt hjärta!
Hon är en av de finaste människor jag har mött i mitt liv! <3

På min student var jag en liten ängel som var överlycklig. Änglavingar hade jag fått utav Anna, Maya och Chulle, och den har jag kvar i garderoben i klädkammaren. Den tänker jag inte slänga :) 
Jag kände mig som en ängel.


Kommentarer
Postat av: TinA

JAg har alltid undrat vart du har fått dina vingar ifrån :D Nu vet jag. ;)

Och jag håller med dig att det känns som bara för några månader sen som man sprang ut.. Helt sjukt vad fort tiden går ! :P



SKa jag få en present? :O

2009-06-10 @ 12:43:02
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

Håller helt med dig, tiden går verkligen fort! Redan två år har gått sen jag tog studenten, och tre för dig. Shit, vart tog tiden vägen kan man ju fråga sig? :P



Bilden på dig är verkligen jättefin :)

2009-06-10 @ 21:57:44
Postat av: sanna

jaa uss vad tiden går fort! hihi, kan trösta dig med att det var fyra år sen för mig :P du var jättefin där :)

2009-06-11 @ 13:05:44
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: TinA

Tack sweetelisweet :) (det känns bättre nu, men halsen är fortfarande skum)



Hur är det med dig?



(F)

2009-06-14 @ 20:59:17
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

Jo, te dricker jag :) halstabletter har jag inga :( varm mjölk är ett bra förslag, det har jag inte ens tänkt på. tack! ;)



försöka komma ihåg att inte lägga för mycket energi på dåliga saker. du får ju gärna ha lite energi kvar till bra saker också, eller hur? :)

bara du inte är förbannad alltför länge heller. det är inge kul att vara arg ofta, söt. det kan du nog hålla med om. jag vet att saker som bara är så himla fel och orättvist med mera gör det svårt att inte reagera, men ibland måste man sålla bort vissa saker om det verkligen är värt att bli arg över. andra saker är helt förståeligt, men det finns de grejer man kan försöka tänka bort.



hoppas du släpper ilskan snart!



<3

2009-06-14 @ 22:53:49
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

Hahah! SJälvklart kan jag köpa dig en läääägenheeeet! ;) Nemi Problemi, som Nemi brukar säga (istället för nemas problemas). ;)



Hur är det med dig? :)

2009-06-24 @ 09:48:11
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0