Mår så illa.

Just nu så mår jag illa, att jag vill spy för att slippa illamående men samtidigt vill jag inte spy för jag hatar att spy. Det var så här jag också kände mig i söndags. Jag mådde så illa. Jag kände mig yr. Jag hade en jobbig kramp i magen, att jag till slut trodde att jag skulle spy men det gjorde jag inte. Sist jag spydde var nog i mars och det var på grund av stress. Det var på grund av mina tankar och känslor.
Kanske jag upplever så nu ikväll, att jag tänker för mycket och att jag har mycket känslor inom mig. Det får nog mig att må illa, och det är ofta man upplever så.
Idag har man inte varit på världens bästa humör. Glad har jag inte varit utan har varit neutal.

Så mycket tankar. Så mycket känslor, att jag behöver en boxningssäck och boxa ur all ilska jag har. Det hade jag behövt ha nu i rummet men snart får jag boxa för det är något som jag ser fram emot men det blir nog också jobbigt...

Man har inte bara ont i magen utan har också ont i huvudet så att det får bli en huvudvärkstablett för mig innan jag ska sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars!

Du får krya på dig.

Sen tycker jag verkligen att du ska köpa den där boxningssäcken.

Du behöver den!



Kram!

2009-06-02 @ 23:29:31
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: TinA

Hej Sabina :D Stämmer klockan för dig nu? :D Nu bytte jag från guldfisk till en sköldpadda istället ;)



Ja, idag ska det jobbet ringa Paul, vi får hålla tummarna.. :) Stora dagen idag ju. :D



Haha och kanske blev jag en polkagris? :D Med smält choklad på, hahaha ;D jag har aldrig varit i Tunisien, men det är säkert varmt där.. :)



Ibland behöver man få ur sig lite känslor och om du någon gång behöver kräkas, så gör det. Du kan med stor chans må lite bättre efteråt. Det är nog också ångest det beror på, blandat med stress.



Kram på'rej!

2009-06-03 @ 09:45:37
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

Usch vad jobbigt det måste vara, lilla gumman :/ hoppas verkligen det blir bättre snart! Säger som Sara, tycker du ska skaffa boxningssäcken, den skulle vara perfekt för dig! :D

2009-06-03 @ 23:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0