Grattis min underbara mamma ♥

Ett stort grattis till min underbara mamma som fyller år idag! Jag kan inte förklara hur mycket min underbara mamma betyder för mig, och jag kan inte heller förklara hur mycket jag älskar henne. Hon är en av dem finaste människor jag har mött i mitt liv, och hon är en av dem starkaste människor jag har mött i mitt liv. Min underbara mamma är min förebild medan min pappa är en hjälte för mig, men inte ska jag skriva om min pappa utan jag ska skriva om min mamma för det är ju hennes födelsedag inte pappas födelsedag.

Jag finner inga ord om min mamma för det är mycket man vill skriva om sin egen mamma men det är svårt att få fram dem tankarna eller känslorna. En annan sak som är väldigt viktigt för mig, är att min mamma får höra att jag älskar henne. Det får hon höra varje dag för jag vill att hon ska veta att jag älskar henne, och hon vet att jag älskar henne. Ibland undrar jag om hon blir trött på mig när jag frågar henne om hon älskar mig ;) Det är något som jag ibland brukar fråga henne, och jag frågar det på ett skämt för jag vet att hon älskar mig. Och hon frågar mig också om jag älskar henne.
Varje gång jag pratar med henne i telefonen, talar jag om för henne att jag älskar henne. Varje gång jag sms henne, skriver jag att jag älskar henne. Det får jag också höra från min mamma. Jag talar om för mina föräldrar att jag älskar dem. Det gör jag varje dag för jag tycker att det är viktigt att dem ska få höra att jag älskar dem.

Och min mamma är världens bästa mamma! Jag är väldigt stolt över henne, och jag är glad att jag har henne i mitt liv! Av hela mitt hjärta älskar jag henne!
Jag hoppas att hon hade trevlig nu i kväll för min syster och hennes kille kom på besök i några timmar. Vi åt en god middag och åt princesstårta vilket det gjorde att alla blev mätta. Senare satt vi på balkongen där vi fick höra barndomshistorier om mig och min syster när vi var mindre. Vad vi hade gjort ;) Vi alla fem skrattade åt de roliga historier.

Stort grattis! ♥


Kommentarer
Postat av: TinA

Grattis till din mor!! (i efterskott) :)

2009-06-29 @ 09:54:28
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

sabina, du och anna är dom som kommenterar mest :) och jag vet att du inte kollar internet så ofta och det gör inte mig något. ta inte åt dig :)



hehe, ja vi behöver inte fler pedofiler här i världen. :S :) men jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska tro på allt som har sagts om michael jackson :P vissa saker stämmer nog, men jag tror inte allt gör det :S men så vet man ju heller aldrig, det är så mycket rykten att man inte vet vilket som är sant eller inte. :S



hoppas allt är bra med dig, sabinis. <3

2009-06-29 @ 19:12:03
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0