En underbar simtur.

Det var en underbar simtur jag tog på eftermiddag idag :) Det var underbart att vara i vattnet.

Jag tror att jag rensade bort mina tankar för de tankar som jag brukar tänka på, tänkte jag inte på när jag tog en simtur förutom att man tänkte på en annan sak som jag inte tror att jag tänkte på tidigare. Och jag jobbade hårt med min andning för det är något som jag behöver bli bättre på.

När jag tog simtur, planerade jag att jag skulle göra 40-50 längder men upp till 50 längder blev det inte utan upp till 75 längder var det så jag är nöjd för det superduper bra jobbet jag gjorde :) Det känns bra att jag har simmat 1875 meter. Jag trodde inte att jag skulle simma 75 längder men jag gav inte upp även om jag hade ont i mitt högra knä för det var lite jobbigt att känna den smärtan i knän men jag kämpade.


Nästa gång jag ska ta en simtur så kanske det blir 75 längder. Om inte 100 längder. Vi får se hur många längder jag gör nästa gång. Där jag badar, är en längd 25 meter.

I fredags simmade jag 1025 meter. Idag simmade jag 1875 meter, så sammanlagt har jag simmat 2900 meter. Det vill säga 2,9 kilometer har jag simmat.





Ps. Tack söta min söta syster för det fina armbandet! Du är världens bästa syster, och jag älskar dig! ♥ 


Kommentarer
Postat av: sanna

woho! strongt o simma så mkt! Så otränad som jag är så är det tveksamt om jag skulle ens orka med 5 längder haha! var så länge sen jag simmade. =P vilken underbar bild! =) kram!

2009-03-29 @ 22:36:38
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Putte

vafan, kärleksmums är äckelpäckel :P aldri att jag tuggar ens på det, pallar inte all glasyr ovanpå. om du ska ta med sanna på simning, se då till att hon klarar av sina första 5 längder då ;)

2009-03-30 @ 08:39:36
URL: http://pluttisch.blogg.se/
Postat av: Ronja

ojoj, verkligen duktigt av dig att simma så många längder! :D go go Sabina!!

2009-03-30 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0