Dagens negativa/positiva.

Jag lägger upp en bild på mig själv som inte är fin utan jag ser barnslig ut. Jag ville inte bli fotad så utan det var Mirandis som sa till mig att jag skulle göra så som hon gjorde, så att hon kunde ta en kort på mig.
Lilla Mirandis :)




Dagens negativa:



Punkt ett:
Det är inte vår längre utan det är vinter igen.

Punkt två:
Det slutar aldrig snöa för det har snöat sedan imorse.

Punkt tre:
Jag är uttråkad att jag inte vet vad jag ska göra. Kanske jag kunde städa mitt rum.

Punkt fyra:
Ska jag klaga mer?



Dagens positiva:


Punkt ett:
Jag tog en simtur imorse. Det blev 41 längder istället för 30 längder. Så det vill säga att jag har simmat 1025 meter. Är jag duktig? :)


Punkt två:

Fick post från min bank som jag har väntat på. Det som jag har väntat på är min kortläsare som jag ska använda om jag ska överföra pengar till någon annans konto vilket jag har gjort idag.
Förmodligen får jag mitt paket på tisdag som jag ser fram emot.

Punkt tre:

Jag älskar min familj <3

Punkt fyra:
Popcorn ikväll.

Nej, det blir nog inte popcorn ikväll utan det får bli en varm smörgås med nutella :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Klart Sabinisen är duktig! :D

2009-03-27 @ 17:15:10
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: sanna

thanks, ja vi hade det mysigt :) ingen popcorn ikväll? det är ju trots allt fredag idag ;) wohoo strongt gjort o simma så många längder!

2009-03-27 @ 23:51:34
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Simple B

super duktig du e =)

hihihi

se hur duktig jag e då.. läst ut min ända älsklings sysselsättning igen =(

fan ska jag göra =&/ jag e helt såld på de böckerna en riktigt underbar kärleksroman kan jag allt lova dig om du funder apå läsa så rekomenderar jag de böckerna av Stephenie Meyer ;)

jo en stor almenacka behövs kanske för mig nu när jag låser fast mig med min älskade böcker =P

jo ta faan i jääävla svergi nu sger jag bara snö snö snö jäääävla faaan snö!!!

2009-03-28 @ 13:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0