Det är ingen vanlig dag idag

Idag är det ingen vanlig dag utan det är en speciell dag. Nu pratar jag inte om att man ska äta våfflor för det är våffeldagen idag. Inte har ni glömt bort det. Jag har redan börjat tjuväta våfflor för det åt jag i måndags kväll, och det var gott :)

Som sagt är det ingen vanlig dag idag. Där ute finns det en tös som fyller år idag. Idag är det 21 år sedan hon kom till världen vilket det innebär att hon är 21 år idag :) Den här tösen förtjänar en fin dag på sin födelsedag, och jag hoppas att den här tösen får en toppen dag idag vilket jag tror att hon får det.

Jag kanske ska också nämna tösens namn. Tösen heter TinA :)
Ett stort grattis till henne som fyller år idag!

Grattis på födelsedagen TinA, och jag hoppas att du får en toppen dag idag! :)


Sänder en stor kram till dig från lilla mig!

Tinimini ;)


Kommentarer
Postat av: TinA

aw tack så mycket sabina :') <3 och ja, dagen har varit jättebra =)

2009-03-25 @ 21:48:03
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, ja döda kan återuppstå sägs det ju;P

Sorry inte meningen att skrämmas.. Men har verkligen inte orkat slå på datan..

ÄR forftarande förkyld.. vilket känns lite surt då man både jobbar och försöker träna och träffa folk.

Orkar ju liksom inte..



Äsch slutpratat om det.



Hur är det själv?

Du är så duktig som orkar blogga.. du bloggar om sånt som är jobbigt. Det är starkt.

Önskar att jag kunde skriva vissa saker.

Kunde skriva egna erfarenheter öppet.

Men jag är rädd, att fel personer ska läsa det.

Kanske jag en dag inte längre är rädd för det.

Alla gör ju misstag även om ens egna känns så ödesdigra ibland.



Ja, du och Tezz borde komma när det blir lite varmare här!

Vore så skoj!



Ja, jag trivs, jag tror att ni skulle gilla Kongsberg.

En liten stad men ändå ganska mysig och det mesta finns.



Ha det bra!

Ska sova nu.. nightnight!

2009-03-27 @ 00:15:32
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0