illamående.

Just nu har jag ont i magen men framför allt känner jag mig illamående, att jag vill bara spy. Så har jag känt mig de senaste timmarna. Kanske det är stress, fast jag har inte känt mig stressad idag. Kanske det är mina tankar och känslor som krockar med varandra som gör att jag får ont i magen. Sedan imorse har jag tänkt på mina olika tankar som gör att jag inte kan sluta att tänka på dessa tankar men i natt får jag göra det för då sover jag. När jag sover, tänker jag inte på mina vanliga tankar. Och jag är inte alls förvånad över det här utan jag är van. Jag har blivit så van med magproblemet. Och jag kan säga att det är jobbigt. Det är jobbigt att det ska vara så här för det är inte kul att uppleva den jobbiga smärtan i magen för jag vet inte vad jag ska göra, eller hur jag ska göra. Man känner sig svag.

Snart ska jag äta bosniska kakor, kiflice som jag tycker om. De kan jag äta hur många som helst. Skulle kunna äta alla som jag och min mamma gjorde nu ikväll. De är smaskiga goda :) Även om jag mår illa, måste jag äta några stycken. Bara jag inte mår illa ännu mer fast det kommer jag nog bli.

Nu vill jag bara spy.

Kommentarer
Postat av: Simple B

Jo jag vet vad du menar med att du läser bara helst dom som har hänt, jo jag är en sån med.. de e därför jag aldrig läser för det är sällan många böcker som e baserad från verkligheten.

Orsaken jag börjat läsa de här efter sett filmen Twilight det är att jag är jue så himla sårad du vet jag är så sårbar och när jag sen efter några bra månader ser en kärlek film som på nåt konstigt sätt stärker mig, de e som en bekräftelse till mig från filmen att det jag känner och tänker runt och tar kärleken på de sättet inte är sjukt knäpp lr konsigt.. utan de finns till och med film på bevis och bekräftelse på att jag inte är knäpp som tror på en omjöligkärlek kan funka.. den här böckerna handlar om en omjöliglärlek.. som går bra heeela vägen med sann hjärta helatide mot varandra mot den hon/han älskar.

det är inte alls som i filmen visar böckerna e mkt bättre och de är både spännande och kärleksfull som en bekräftelse till alla som nästan sluta hoppas över något du vet.

jag skkulle lätt rekomendera dig det.

nu borde jag sluta skriva innan jag börjar skriva en blogg inne hhär hahah =P

puss!!

2009-03-29 @ 18:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0