Just det...

I flera veckor har man tänkt på den här dagen speciellt de senaste dagarna... Jag kan inte riktigt fatta att det har gått två år idag. Tiden går fort, och jag hoppas att tiden i framöver går lite långsammare för inte vill jag att det ska gå fort. Egentligen blev jag "medlem" för fyra år sedan men sen så tog jag en paus, så för två år sedan blev jag "medlem" igen. Så det är tredje gången jag ger den här chansen.

Tusen tack till den här fina personen som kunde ställa upp för mig!  ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Sabina!



Mm förstår hur du känner.

Ta den tid du behöver, finns här så du vet det..

Du undrar säkert vart jag varit.

Har varit sjuk i tre veckor nu.. inte kul.

Men idag vaknade jag och så kände jag mig äntligen okej.

Så nu orkar jag kolla till datan lite mer=)

Har det hänt nåt speciellt på sistone?

Det var ett bra inlägg om det där att du jobbar på Biltema. Jag känner samma sak som "bara" jobbar på Kiwi.

Folk ser ner på kassörskor. Vi är dumma och enkla människor som inte kan annat.

Som hoppat av skolan eller orkar inte plugga vidare.

Fel!

Det krävs lika mycket att jobba på affär som nån annan stanns. Det kräver mycket att kunna hantera alla olika kunder som kommer.

Och du har rätt, det är människorna som gör arbetsplatsen. Jag skulle aldrig kunnat jobba om det inte vore för arbetsmiljön=)

Så nu ska jag ta det lugnt så jag inte drar på mig mer konstiga sjukdomar..

Tack för att du skrev att jag är stark.

Blev verkligen glad, är glad. För stark, det är något jag försöker vara. Stark för att visa alla, att jag kan. Jag klarar mig. Att jag faktiskt inte är ännu en siffra i statistiken.

Tänkte ta en tur ner till Örebro i april eller maj.

Hör av mig innan dess så vi kan träffas!

Vill gärna ha en tjejkväll med mina kära kompisar=)

Vore inte det kul?

Stor kram! Vet du vad, du är mycket starkare än du tror;)

Ciao bella

2009-03-21 @ 19:35:48
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: tezz

tack för ikv! betydde otroligt mkt! love u! //Therese

2009-03-21 @ 21:45:50
Postat av: TinA

Hejhej :D



Jodå, pappa fick frukost på sängen ;) det är han allt värd! :) Det var fullt med kids inne i hans rum från 12-21/22 årsåldern som sjöng för honom och en tårta som vi hade gjort :)



Hoppas du har det bra, hörru.. <3



Krams!

2009-03-22 @ 23:18:53
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0