Tårar

Jag vet inte vad som hände nu ikväll för tårar bara kom. Jag antar att det är mycket tankar som jag tänker på. Tankar som jag inte ens vill tänka på. Jag antar också att det är mycket känslor jag har. Känslor som jag inte vill uppleva.
Ärligt talat, så vet jag inte vad som händer med mig. Allt känns kaos för mig. Jag vet inte var jag har mig själv. Jag orkar inte längre. Jag orkar inte med mig själv. Varken med mig själv eller med livet för nu vill jag bara ramla ner på marken och skrika hur mycket det här plågar mig.

Både mina tankar och känslor är så starka, att jag inte vet hur jag ska lösa. Jag vet inte hur jag ska lösa mina tankar eller mina känslor. Jag vet inte hur jag ska få fram de mina tankar och känslor. Jag låser mina tankar och känslor. När jag gör det, blir jag rädd. Jag är rädd för mig själv men också rädd för livet.

Det är en piss kväll men också har det varit en piss dag.

Vad är det som händer?


Kommentarer
Postat av: TinA

Det kanske är vad du behöver för att det ska kännas lite bättre? Att bara lägga dig ner och skrika ut allting. Även om alla eller ingen hör... Bara få ur dig det?

2009-03-20 @ 09:18:12
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0