Yoga

Nu ikväll gjorde jag och min mamma yoga som vi hade kollat på DVD. Det var inte lätt måste jag säga. I början skrattade både jag och min mamma för vi tyckte att det var lite svårt men också gjorde det ont. Hon skrattade åt mig när jag berättade hur jag simmar för att jag har ont i mitt högra knä när jag simmar. När det gäller andning var inte det heller lätt. Undra om jag någonsin kommer att lära mig det?

Idag har man inte gjort mycket speciellt. Jag har diskat men också har man sorterat tvätt. På eftermiddag hälsade jag på min lillasyster. Det var trevligt :) Jag åt tre olika efterrätter som hon bjöd mig på. Kladdkaka med glass, chokladboll och pecannötpaj om jag minns rätt. Alla tre var gott men mätt blev jag :)
Lillasyster... Jag vill inte gå upp i vikt. Det är farligt att hälsa på dig för du har en del sötsaker hemma som man skulle kunna äta upp allt ;)


Äntligen har jag fått mitt halsband som jag har beställt från Internet. Det halsbandet som jag har beställt är jag jättenöjd för jag ville ha på mitt sätt. Och det fick jag :) Min mamma fick en nyckelring utav mig och min syster. Även pappa ska få en present men det får han vänta med.

Halsbandet består av ett hjärta och en nyckelring som symboliserar de två fina änglar som har osynliga vingar.


Enkeli och hennes mail fick mig att skratta som jag hade fått idag :) Tack!
I tre veckor har jag varit knäpp för jag har varit nervös och orolig inför den här situationen, speciellt började jag bli mer orolig och nervös idag. Jag hade varit det fram till fredag men nu behöver jag inte vara det. Det lär jag bli om några veckor. Om inte nästa vecka. Jag ler för mig själv när jag säger till mig själv att jag är knäpp ;) Det måste nog enkeli också ha tyckt fast på ett positivt sätt hoppas jag...

Enkeli... Jag vet att jag är tokig


Kommentarer
Postat av: TinA

twitter är faktiskt lite sådär halvintressant, men det kanske blir roligare om fler registrerar sig så man har någon att följa =)



jag la mig runt femtiden, och somnade efter sex-sju nånting. vaknade för ca två timmar sen. det var gött att sova, haha. :) även om det var för få timmar.



läget med sabinisen?

2009-03-31 @ 12:19:28
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

och jag är ingen större expert på engelska heller, jag hade den här sidan uppe så jag kunde översätta de ord jag inte förstod.



http://lexin2.nada.kth.se/sve-eng.html

2009-03-31 @ 12:20:25
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0