Jag är en ängel.

Enligt personalchefen :)
Det sa hon till mig i telefonen när jag pratade med henne på förmiddag idag. Hon hade sms mig och frågat mig om jag kunde jobba idag. Jag ringde min mamma och frågade vem som var sjuk även om jag förstod att det var hon som jag tänkte på. Fick prata med personalchefen i telefonen istället för att sms henne. Sa att jag kunde jobba idag, och det gjorde henne glad för det hördes man på henes röst. Det är nog tur att jobbet har mig som extra personal för jag ställer upp för de när man ska hoppa in och jobba extra.

Det blev lite stressigt för mig på förmiddag idag, när jag skulle iväg och jobba. Jag försökte inte stressa mig vilket jag gjorde. Jag var helt slut när jag kom till jobbet. Nästa gång ska jag inte stressa mig. Det blir så när man får ett hastigt sms, och då vill man vara på jobbet så fort man kan. Det är så det funkar för mig. Det här ska jag försöka ändra på, att inte stressa mig så mycket.
Hur det har gått att jobba idag, har det gått bra. Det har varit lugnt vilket ibland vi personaler på jobbet behöver för då kan man fylla på osv. Som vanligt är jag alltid på min mammas avdelning. Kanske jag ska skriva att det är också min avdelning för jag har ansvar där också. Byggavdelning delar jag och min mamma på. Alltid roligt att vara på den avdelningen.


Efter jobbet tog jag lite lugnt hemma innan jag tog en cykeltur som varade i en timme. Hade det högsta volymen när jag lyssnade på musik, och försökte rensa bort mina tankar men det gick inte så bra. Kanske berodde på att jag har lite ilska inom mig men framför allt är jag orolig vilket det inte är bra för min mage. Kanske dags att gå till vårdcentralen igen.

När jag kom hem från cykelturen var jag helt svettig. Tröjan på fram och baksidan var blöt, att det blev en lång dusch för mig.

Dessutom fick jag ett mail som gjorde mig glad :) Hade förväntat att jag skulle få svar imorgon men fick svaret ikväll. Nu behöver jag inte undra var min sten har tagit vägen som jag har varit lite orolig över. Förstod att stenen var där. Tack och lov!


Imorgon på förmiddag ska jag städa för det var tänkt att jag skulle städa idag men fick hoppa in och jobba istället. Efter städningen ska jag gå på stan.



Innan jag avslutar kvällens inlägg, vill jag skriva två viktiga rader:

♥ Av hela mitt hjärta älskar jag min familj! De betyder mycket för mig!
♥ Och de två fina änglar som har osynliga vingar, kommer alltid att finnas i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Ngoc

jajaja nu har jag uppdaterat:P

2009-05-13 @ 08:01:20
URL: http://naoooo.blogg.se/
Postat av: Ronja

Aww vad snällt sagt av personalchefen! :) Jobbigt att det blev lite stressigt, men så kan det ju bli ibland. Skönt att du fick jobba en dag iaf, hoppas du får mer arbetstider snart!!

2009-05-13 @ 17:32:36
Postat av: TinA

Heja arbetsledaren! :D

2009-05-13 @ 21:33:31
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0