En botten vecka.

Även om helgen inte är över, har min vecka varit botten. De här fem dagarna har det varit jobbigt att jag inte har velat vara här. Antingen har man velat vara i Bosnien eller Där. I min egen värld har jag varit, där jag har tänkt på olika saker men också har man upplevt olika känslor som jag inte vet vad jag ska göra åt dem. Det bästa för mig, är att jag inte ska tänka så mycket som jag gör men det är vad jag gör. Jag vill tänka mindre men det går inte. Varje dag tänker jag på något, att till slut tänker jag på allting tillsammans.

Inom mig har jag varit både ledsen och arg vilket det inte har varit kul. Som imorse när allt var jobbigt, att jag till slut grät. Jag tror att det var fotobilder på en del av mina släktingar som gjorde att jag grät på grund av saknaden. Jag saknar en del av mina släktingar. Jag saknar Jasmina. Jag saknar tiden som jag fick uppleva innan det var krig i Bosnien. Det var inte bara bilder som fick mig att gråta utan även bosnisk musik fick mig att gråta.
Innan jag skulle cykla in till stan på eftermiddag, grät jag igen. Det var på grund av min ilska som jag har otroligt mycket inom mig.

Och mobilen är avstängd över helgen!

Kommentarer
Postat av: Ngoc

Heheh du skrev ju så detaljerad allt så det lät som att ni hade jättekul

javisst hör av dej när du mår bättre oxå

kraam

2009-05-09 @ 10:34:07
URL: http://naoooo.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Sabinis!! (ok att jag kallar dig det?, vet ju att det är Mirandas grej)



Hoppas du fått en superstart denna vecka istället.

Tänker på dig ska du veta.

Hade så kul i Örebro, saknar er ännu mer än förr..

Så imorgon ska jag säga upp lägenheten, sen är det skriftligt in till jobbet. Så det är liksom klappat och klart.

Vill gärna åka till Liseberg med er=) Så jag ska verkligen ta ledigt om det blir nåt!



Vet att svåra tankar lätt kommer. Du behöver bearbeta dem.. vi kan prata mer om det på mejl.

Du ska veta att jag bryr mig om dig. Även om du inte ser mina kommentarer var dag. Jag ska försöka vara flitigare;)



Gå dina må bra-promenader så ska du se att det blir bättre, så småningom=D



Stor kram gumman<3

2009-05-11 @ 19:27:06
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Sanna

yeah, jag kommer till storstan ;) hoppas den här veckan blir bättre. Kram

2009-05-11 @ 21:31:21
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Mitta

tack vännen!! Du är så snäll..men livet i perioder kan vara jobbigt, men det är så det är.



Tänker på dej..hoppas du mår bra!



Köpte en tröja o lite smink i lördags..hihi



Kraaam

2009-05-12 @ 12:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0