I natt kunde jag inte sova.

Igår kväll somnade jag innan klockan tolv, och jag trodde att jag skulle sova någorlunda bra i natt men det gjorde jag inte för jag låg och vred hela tiden. Det berodde nog på att jag tänkte på olika saker i natt vilket jag inte borde ha gjort. Det kändes som om jag var i min egen värld, att jag inte var hemma. Min sömn blir inte bättre utan det blir sämre. Det borde nog finnas en sömnterapi, för det är vad jag behöver.

Och igår kväll när jag sa god natt till mina föräldrar, bad min pappa att jag skulle lova honom en sak, och det var att jag skulle sova bra. Sa till honom att jag inte kan lova honom det när man inte vet om man kommer att sova bra i natt eller inte. Sa att jag kan försöka. Man kan inte lova en person att man ska sova bra på nätterna.


På morgonen/förmiddag dammsög jag lägenheten att jag inte behöver göra det på eftermiddag. Damma sak jag göra när jag kommer hem från stan för snart ska jag gå på stan och shoppa något om jag behöver något. Jag behöver stor shoppa men ska vänta när lönen kommer :) Om jag ens kommer att shoppa. Det behöver jag göra. Jag ska göra en lista vad jag behöver shoppa. En sak som jag vet, är att jag ska köpa en bärbar :) Det förtjänar jag eftersom jag har jobbat hårt på jobbet de senaste månader. Det gör jag oftast.


Nu ska jag cykla in till stan.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag tycker också det borde finnas sömnterapi! :P Klart man inte kan lova någon att man ska sova bra, det beror ju helt på. Men du försöker ju och det är det viktiga :)



Ja en bärbar låter perfekt, du förtjänar verkligen det :D

2009-05-13 @ 17:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0