Tack!

Innan jag ska stänga ner datorn vill jag tacka till tjejerna som jag har varit med i onsdags till igår. Sara var här på besök i några dagar vilket det var trevligt för jag har inte träffat henne sedan i oktober. Även har vi träffat Sanna som åker hem imorgon. Det var också trevligt att träffa henne efter två månader. Det har varit kul de här fyra dagarna för det har varit mycket skratt vilket jag tror att vi tjejerna behövde det fast jag har tänkt på en del tankar som har varit svårt att låta bli att tänka. Det kanske bero på imorgon och fredag som gör mig både nervös och orolig.
Tack tjejerna för de här fyra dagarna! Jag hade trevligt! :)

Vill inte bara tacka tjejerna utan vill också tacka sötnosen Mirandis som ville umgås med mig själv i några timmar. Vi drog till en park och lekte där vilket det var jätteroligt men också trevligt :) Hoppas att Mirandis också hade roligt. Det tror jag tanken på att hon skrattade väldigt mycket vilket det värmde mitt hjärta. Och tusen tack till Vivvi och Johannes som lät mig att ta med henne till parken i några timmar vilket det betydde mycket för mig!
Tusen tack till Mirandis som ville följa med mig till parken! ♥
Stor kram till familjen!


Nu ska man stänga ner datorn så skriver jag ett inlägg imorgon, om hur jag har haft de senaste dagarna.
God natt!


Kommentarer
Postat av: sanna

Tack själv! :D jag hade skoj jag med! KRAM!

2009-05-04 @ 20:49:14
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0