Kundens kommentar.

Idag har jag jobbat vilket det har varit fullt fart på jobbet. Jag var på övrigt, så att man hjälpte en del kunder. Det var hit och dit men så är det när man jobbar på mitt jobb ;)

Fick en varm kommentar som värmde mitt hjärta.
En kund skulle ha två stycken bromstrummor men det låg bara en på hyllan. Kollade på datorn hur mycket vi skulle ha. Sa till honom att jag skulle gå och kolla men han följde med också. Kollade på rampen om den andra låg där vilket det gjorde. Kunden blev jätteglad :) En trevlig kund som var mycket tacksam för hjälpen! Efter en stund, var jag på väg till Förbutiken för att fråga personalchefen om något, så såg jag den kunden som jag hjälpte med bromstrumma. Han var på väg att fråga personalchefen men när han såg mig, ville han ha min hjälp igen.

Han: Jag ska fråga favorit tjejen.
Det sa han inför personalchefen. Jag blev glad för hans kommentar, som gick rakt in i mitt hjärta.

Han skulle ha bränsleslang som vi har. Sa vart vi hade.
Han sa att han skulle komma tillbaka om han inte hittade.Jag gick dit och kollade hur det gick för honom, om han hittade bränsleslangen. Jag hjälpte honom att hitta en bränsleslang som han ville ha samma storlek på sin gamla bränsleslangen som han hade tagit med. Hittade en och jämförde med den gamla. Den som jag hade hittat, var lite grövre sa han men han tog den ändå.  
Han var glad.

Han: Har du någon namnskylt? Så att man kan se vad du heter?
Jag: Ja, det har jag. Sabina heter jag.
Visade namnskylten på tröjan.
Han: Det ska jag komma ihåg för nästa gång när jag kommer hit, så jag vända mig till dig.

Det var en trevlig kund som var nöjd med hjälpen :) Han uppskattade det. Och jag själv uppskattade när jag hörde när han sa favorit tjejen inför personalchefen och mig! Det betydde mycket för mig! Tack till kunden! :)


Kommentarer
Postat av: TinA

Vad kul! :D Perfekt avrundning för den här veckan =))))

2009-05-17 @ 20:51:22
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

verkligen kul att få höra nån säga så om en :D

2009-05-17 @ 23:41:42
Postat av: Sanna

roligt att han sa så :)

2009-05-21 @ 00:03:13
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0