Mina fina syster ♥

Min fina syster skickade ett gulligt sms till mig, och det sms fick jag när jag jobbade igår. Hennes sms värmde mitt hjärta, att jag började gråta i butiken men som tur såg det ingen. Och jag skulle inte gråta på jobbet för min mamma skulle komma och kontrollera mig hur jag mådde vilket hon inte gjorde. Hon sa så för att skrämma mig. Till och med ville hon ringa till jobbet och säga att jag inte skulle komma. Att jag grät igår morse var för att allt var så jobbigt, att jag till slut kände ilskan. Jag började tänka på att jag var en dålig människa men det är inte jag. Jag är INTE en dålig människa. Och min oroliga mamma höll på att bli galen på mig, och det förstår jag. Hon vill inte att jag ska må dåligt speciellt ville hon inte att jag skulle gråta över den situationen vilket jag inte vill. Men jag är en känslig person och har lätt att gråta. Jag har lätt att gråta över små situationer. Jag har lätt att gråta över människor, som inte ens kanske är värda för mina tårar.


Hur som helst skrev min fina syster så här på sms:et:

" Hej syrran! Jag ville bara skicka ett sms o säga att jag älskar dig min världens bästa syster! "


Det korta sms värmde mitt hjärta. Det korta sms betydde allt för mig.


Vill säga några rader till min syster för hon brukar läsa min blogg:


Lillasyster, du är världens bästa syster jag har! Jag är otroligt glad att jag har dig som syster, ingen annan! Jag är otroligt glad över att jag har dig i mitt liv. Tack för att du finns vid min sida. Jag är glad att du och jag har en fin syskonrelation där vi två visar varandra kärlek genom sms, kram, puss men också skämmer vi bort varandra ibland. Du har ett fint hjärta. Du får människor att skratta för du är lik vår morbror. När det gäller din utbildning, är jag väldigt stolt över dig min syster. Du pluggar så hårt, att du till slut blir trött. Du ger inte upp utan du bara kämpar. Du får alltid bra betyg på dina tentor! Du gör ditt bästa, och det måste du komma ihåg. Hoppas du själv är stolt över dig själv för det är jag!


Och jag älskar dig. Det gör jag av hela mitt hjärta, och jag bryr mig om dig min fina syster!!!
Massa kärlek till dig lillasyster ♥


Kommentarer
Postat av: Ajla

JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ BINCI!!!!

Ditt inlägg fick mig nästan att gråta ;)



Älskar dig över hela mitt hjärta!

Du är världens bästa syster!

2009-05-21 @ 22:52:35
Postat av: Darlene

Hej Sabina!

Ok, då vet jag det, tack för du berättar det.

Du har verkligen en söt syster=)



Ha det bra! Kram!

2009-05-22 @ 05:23:54
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: TinA

Aaaaaaw <33 :D

2009-05-24 @ 22:47:11
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så sött :D

2009-05-25 @ 22:37:54
Postat av: Ronja

jag som skrev senaste kommentaren där med :P

2009-05-26 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0