Små stressad.

Lite små stressad är jag för jag fixar mitt hår som jag inte bli nöjd med. Det är jobbigt när man har lockigt hår för det går inte att fixa, att till slut blir man sur på sitt eget hår. Man vill bara raka av håret. Sån får jag tanke när jag blir arg.


Som sagt, är jag små stressad för jag ska cykla in till stan och gå på stan lite innan jag drar till K.K. Efter det ska jag jobba fast jag hade planerat att gå på stan med min mamma när hon skulle komma hem från jobbet men hon får gå på stan själv. Och jag behöver pengar, så det är nog bra att jag jobbar på eftermiddag. Jag vet inte när jag jobbar igen för jag har inte fått några arbetstider för den här veckan, inte nästa vecka. Kanske jag ska skriva att jag inte har fått arbetstider för hela månaden maj vilket det är jobbigt. Egentligen skulle jag ha börjat jobba nu på förmiddag men jag kunde inte. Det skulle bli stressigt för mig. Jag skulle inte hinna äta lunch, så jag får äta på stan. Jag får väl ta en hamburgare eller något.  


Bara inte smärtan kommer för det är något som jag hatar.

Kommentarer
Postat av: TinA

Du tänker för mycket på stress och sånt just nu, Sabina. Inte så bra tror jag, försök tänka på mjukglass och färgglada fjärilar och fåglarna som kvittrar och vad du ska hitta på i sommar. Glada tankar! :)

2009-05-14 @ 11:51:37
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sanna

haha, ja det va riktig rolig dröm, garvade när jag vaknade upp ifrån drömmen! :P jaa det va typiskt att vi hade dom sämsta kostymerna! bra att du fick dig ett gott skratt ;) uss då inte kul o känna sig stressad...=/ ta hand om dig!

2009-05-14 @ 19:13:58
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag håller på med uppsägningen just nu, måste ge in den skriftligt.. även uppsägningen av jobbet.

Så nästa vecka på torsdag är det färdigt.



Det kommer gå fint, har tre månaders uppsägningstid.. så jag är inte orolig.



Har bestämt att jag ska plugga och jobba.

Inget lån. Vill inte ha en skuld.

Vet ingenting om framtiden. Men jag vill kunna känna mig fri, möjligheten att faktiskt bara sticka någonstanns som ex. volentär eller.. bara resa.. utan tänka på lån.



Som alla säger, får du ta det lugnt.

Tankar kan man inte riktigt kontrollera.

Men du kan välja att försöka tänka på lite roligare saker. Försök!



Jag känner igen stressen. Du vet, det är ångest som orsakar smärtan. Det blir för mycket så kroppen uttrycker smärta istället.



Ska mejla iväg nåt på söndag.

Är sjukt trött nu.. har haft en skitdag.. men det blir väl bättre när man vaknat upp till nästa.



Jag längtar fort lika mkt.. Ja, klart vi ska ha så skoj=D



Går det bra nu?

Stor kram



2009-05-14 @ 23:52:09
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0