Sms:et :)

Tidigt imorse kollade jag på mitt sms, och då hade jag fått ett sms från Vivvi :) Hon och hennes lilla familj är framme i Malaysia. Skönt att höra att det gick bra med barnen, att de var duktiga för både jag och Vivvi undrade hur det skulle gå med Viktor tanken på att han inte kan sitta still ;) Bad Vivvi i onsdags när jag träffade henne och familjen en stund, att hon skulle sms mig när de är framme. Det betyder mycket för mig!
Hoppas hela familjen får en underbar semester i Malaysia! :) Kan vara skönt för de att komma bort från Örebro. Det är inte ofta de åker till Malaysia och hälsar på sina släktingar.

När man nämner att de är i Malaysia, vill jag till Bosnien och få träffa mina släktingar. Att få uppleva värmen från släktingar, där man kan känna att de har saknat oss men också kan man känna att de är glada över att se mig och min familj. Det är äkta värme men också äkta kärlek.

Det är mina släktingar. Mina goa släktingar. Inte alla men en del av dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0