Tack för igår kväll!

Tack till Ngoc, Peter, Ronja och Emil för igår kväll :) Vi gänget grillade ute på Ngocs och Peters område, där de bor.. Åt mat, drack och pratade. Det var trevligt. Hemma hos de, satt vi ute på balkongen och rökte vattenpipa. Tror att vi satt ute på balkongen i två timmar. Det var trevligt men också mysigt :) Det var mycket skratt vilket jag behövde det. Och en massa bilder blev det också. Inte från min kamera utan Peters kamera. Sen så gick vi in och kollade på Eurovision Song Contest 2009. Jag hade två favoriter, och det var Norge men också Bosnien. Så klart :) Norge hade en jättebra låt men det hade också Bosnien. När jag lyssnade på Bosnien låt, tänkte jag på mina släktingar. Regina sms mig när Bosnien sjöng, och skrev: vilket fint namn Bosnien har ;) Rolig hon är. Senare på kvällen åt vi efterrätt. Det var varm banan med choklad som hade smält inuti bananen som vi hade värmt de i ugnen. Det var gott!

Tack till gänget för igår kväll! Hade skoj vilket jag behövde! :)


Kommentarer
Postat av: TinA

Gött o höra att du haft trevligt =)

2009-05-17 @ 20:49:31
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

Tack själv för igår gumman, det var superskoj att du var med!! :)

2009-05-17 @ 23:32:29
Postat av: Ngoc

Tack sj Tösen jag hande jättekul:)

2009-05-18 @ 09:28:39
URL: http://naoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0