" Vilken idiot "

Samtalet på jobbet i tisdags när jag och min mamma jobbade.


Mamma: Vilken idiot som lämnar kartongen här!

Hon höll på bli galen som hon var galen på mig i onsdags morse, här hemma för att jag grät.
Jag: Det är jag som är idioten. Tack så mycket!


Min mamma garvade och det gjorde jag också. Hon visste inte att det var jag som hade lämnat kartongen där. Min mamma blir lätt sur eller arg om man inte lägger varor/kartongen på rampen om det är fullt på hyllan, om det inte går att fylla på.

Mamma sa att det inte var lik mig. Och jag brukar lägga varor på rampen när det är fullt på hyllan men det gjorde inte jag med hyllanplanen som skulle vara på rampen för att jag tänkte att jag skulle göra det lite senare, innan vi skulle öppna butiken för jag jobbade tidigt då på morgonen i tisdags. Det har legat där innan jag skulle hem.

Den dagen var jag upptagen med allt.
Jag berättade för en arbetskollega vad min mamma sa, och han skrattade.


Mamma:
Bara så du vet, kan jag vara arg.

Det sa hon till arbetskollegan som är delaktig med de andra som är chefer på jobbet.

Hon kan vara arg. Hon kan vara tokig. Och hon vågar säga vad hon tycker vilket det är starkt av henne!

Jag blev inte ledsen eller sur ;) Berättade för min pappa och han skrattade också. Har hänt att jag tog upp om det några gånger med min mamma vilket det gjorde att hon skrattade.


Tänk att min mamma tyckte att jag var en idiot fast hon inte visste vem som lämnade kartongen på golvet men jag älskar min mamma. Det är min rara mamma!


Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha! sweet :)

2009-05-22 @ 23:13:27
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0