Veckan som har varit.

Idag är det en ny månad, november. Här går tiden fort, att man inte hänger med tiden. Och det är också läskigt att tiden går fort.

Den här veckan har man inte gjort mycket speciellt förutom att man har jobbat. Jag jobbade från i tisdags till i fredags. Hur det har gått att jobba så har det gått bra men det kändes lite konstigt att man inte jobbade på två veckor. Sist jag jobbade var dagen innan min födelsedag och sen så blev jag tillfrågad om jag kunde jobba dagen efter min födelsedag men då hade jag redan planerat något annat.
Annars har det gått bra att jobba speciellt i torsdags för då var jag extra duktig :) Jag tog hand om en pall som skulle plockas ur och sen så körde jag 14 vagnar i butiken. Då plockar man upp varor och fyller på. De tre första arbetsdagarna var jag på övrigt vilket det innebär att man kör ut varor i butiken, plockar upp och fyller på. Så cirka 35 vagnar har jag kört ut varor i butiken så jag var väldigt nöjd! Jag kanske inte är klok som jobbar och sliter hårt för jag måste lära mig ta det lugnt. Om de andra på jobbet kan ta det lugnt, kanske jag borde också göra det. Min mamma kan ibland bli tokig på mig när jag håller på så där, och det förstår jag.
Idag har jag också jobbat fast jag inte skulle ha jobbat. Personalchefen sms mig och frågade om jag kunde jobba. Jag sms och sa att jag kunde jobba även om jag hade velat stanna hemma och vilat idag tanken på hur dåligt jag mådde igår. Samtidigt kände jag att jag behövde jobba idag för jag har inte många arbetsdagar i november så det var lika bra att jag jobbade idag.

Igår skulle jag ha gått på Halloweenfest hos en vän men dit gick jag aldrig för jag stannade hemma. Jag hade ont i huvudet som inte ville släppa från i fredags. Huvudvärken hade jag till igår kväll, tills jag skulle somna. Ena stunden kunde jag ha ont i huvudet, sen så kunde det släppa lite men det kom alltid tillbaka. Man hade inte bara ont i huvudet utan man hade också ont i halsen vilket jag fortfarande har. Dessutom frös jag, att jag hade en långärmad tröja, en träningströja och luvtröja samt två filtar. Det hjälpte inte för jag frös i några timmar. Sen på slutet svettades jag. Jag svettades som en gris.
I natt kunde jag inte alls sova bra för jag låg och vred.

Annars händer det inget speciellt. Jag har några arbetsdagar som jag ska jobba i november. Det är inte många arbetsdagar jag har men bättre det än ingenting.

Imorgon börjar en ny vecka, och jag hoppas på att veckan blir bättre då än den här veckan. Den här veckan har man känt sig nedstämd förutom i tisdags för då var jag glad. Det har varit för mycket tankar i hjärnan men också har det varit för mycket känslor. Ibland undrar jag var dåliga samvetet kommer ifrån för det är vad jag har känt mig inom mig. Det är nog situationer och människor som ger mig dåligt samvete. Och jag är bara rädd att jag ska hamna i den situationen. Annars måste jag komma ur situationen för jag vägrar att hamna i den situationen igen. Annars är det bara stänga av mobilen.

Inte ska jag skriva om mina tankar eller känslor för imorgon har jag något att se fram emot :)
Ser fram emot den lilla utflykten som jag har längtat efter. Och jag hoppas att hon kommer att tycka att det blir roligt imorgon. Hoppas hon ser fram emot utflykten. Det blir trevligt!

Och imorgon hoppas jag på att jag får mitt mail som jag har väntat på.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sorry om det va jag som smitta dig=(

Är det bättre med dig nu?

Hoppas vi ses på torsdag på den där UH-fikan!

Saknar dig!! Kram

2009-11-02 @ 17:46:25
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag håller med dig, tiden går alldeles för fort så man hänger inte alls med. Skönt att du fått jobba lite, så du får pengar ;) Hoppas du mår bättre nu gumman, jobbigt att ha en rejäl huvudvärk, vet exakt hur det är :/



tänker på dig! <3

2009-11-02 @ 18:23:06
Postat av: TinA

krya på dig, sabinis.. :)

2009-11-02 @ 18:37:23
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Elina

Krya på dig :)

2009-11-04 @ 20:23:21
URL: http://confidence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0