Min lilla prinsessa <3

Nyss kollade jag igenom mina bilder. Mina bilder från mobilen som jag hade överfört till datorn från mobilen. Kollade på mina bilder på min fina prinsessa Lejla som är min fina syssling.
När jag kollade på bilder på henne, tänkte jag på det fina meningen som hon sa. Det fina meningen som gick rakt in i mitt hjärta. Det fina meningen som värmde mitt hjärta. Det fina meningen som fick mig att le.
Det fina meningen var, jag älskar dig.
I två veckor har jag fått höra det, att hon älskar mig. Min fina söta syssling älskar mig. Hur ofta får man höra det från sin kusin, syssling eller släktingar?

Jag älskar dig min fina Lejla! Det kommer jag alltid att göra det! <3


KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: sanna

Tack :) va gulligt att du fått höra det i två veckors tid :)

2009-11-12 @ 10:01:25
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Ronja

Aww så sött :)

2009-11-18 @ 18:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0