Vår lilla utflykt.

Vår lilla utflykt har varit trevligt men framför allt har det varit roligt. Kanske man ska skriva superduper roligt! :)
Mycket skratt, leende och energi :)


Och nu vill jag bara bli frisk. Vill smärtan i halsen ska gå över. Vill också att förkylningen ska gå över. Kanske inte smart att jobba imorgon för egentligen borde jag nog ha stannat hemma och vila ordentligt. Imorgon på jobbet ska jag inte jobba ihjäl mig utan ska bara ta det lugnt. Och hoppas på att jag sover bättre ikväll/inatt för det gjorde inte jag igår kväll för jag låg och vred, att jag till slut svettades.


Tusen tack för allt tösen! <3


Kommentarer
Postat av: sanna

stackare... krya på dig! men kul att du hade en bra dag! :D kram!

2009-11-03 @ 01:12:06
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Ronja

Härligt att ni hade roligt :) Hoppas du blir helt bra snart gumman!! <3

2009-11-03 @ 18:38:33
Postat av: Darlene

Tack Sabina;)



Mmm håll gärna tummarna för mig, ber typ alla göra det.. för jag.. har inte pluggat så bra=(

Men vi får se hur det går imon!

SKa sova nu, hoppas du mår bättre nu.



Haha, ja Sanna är nog överlycklig att slippa mitt tjat;P Ja det var mot influensan, jobbet ville att jag skulle ta det. Så jag tog det.. men usch var sjuk i två dagar;P



Ses imon!! Kram

2009-11-05 @ 02:32:22
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0