Hullu?

Jag må vara hullu men jag kan inte sluta le.

Tänk att det finns människor som kan få mig att le. Tänk att det finns människor som kan få mig att känna hullu fast på ett positivt sätt. Tänk att det finns människor som kan få mig att må bra.
Att le, att känna sig hullu fast på ett positivt sätt och må bra för den lilla stunden. Den lilla stunden bara betyder mycket för mig, och den lilla stunden behöver jag ibland då när allt är jobbigt.

Den lilla stunden upplevde jag för en liten stund. Det behövde jag!


Stort tack till ängeln utan vingar!


Kommentarer
Postat av: TinA

vad betyder egentligen "hullu"? :D antagligen nåt positivt ;)

2009-10-22 @ 19:30:07
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, har samma fråga.. hullu låter bra. men.. bosnisk ord?



Har bytt nr som du kanske märker.. har min vattenskadade stackare:S



Om vi inte ses idag, så får du ha en skön helg=D

Så ses vi nästa vecka istället;)

Stor kram!!

2009-10-23 @ 08:52:23
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0