Tack för igår!

Egentligen skulle jag har skrivit ett inlägg igår kväll innan jag skulle sova men jag hade problem med blogg.se för adressen fungerade inte så det får bli ikväll för blogg.se fungerar igen.

Kvällens inlägg handlar om från igår för jag vill tacka en del människor. Det blir inte ett långt inlägg utan det får bli lagom.


Först och främst vill jag tacka min familj samt min systers sambo Armin för de fina presenter som man har fått igår. Även om jag visste vad jag skulle få, så är jag supernöjd med presenterna! Och av hela mitt hjärta älskar jag min familj, som jag alltid kommer att göra! Och jag är också glad att min syster och hennes sambo hittade varandra!

Nästa vill jag tacka Vivvi och hennes lilla familj. De kom hem till mig och uppvaktade mig lite vilket det gjorde mig glad. Den lilla stunden betydde mycket för mig. Vill också tacka de för de fina presenter som man har fått! Gottegrisen Viktor var bara för söt när han åt olika kakor. Det gjorde mig glad hur han åt för han var så rolig. Och söta Miranda var så fin i klänningen. Hon var en söt prinsessa igår, och det är hon alltid. Barnen fick hoppa i min säng. Roligt hade de för Miranda ville inte hem. Tusen tack för allt!

Vill också tacka min lilla tjejgäng som kom hem vilket det betydde också mycket för mig! Tusen tack för de fina presenter som man har fått! Jag hade trevligt med tjejgänget :)
Kortet från Sara och Tezz och stenen från Ronja och Sanna har jag på hyllan i mitt rum. Tillsammans med andra kort som jag har fått från min syster och hennes sambo, Miranda och Vivvi och hennes familj...
Tack för allt tjejgänget!

Det är inte bara de jag vill tacka utan vill också tacka de som sms och gratulerade mig vilket det gjorde mig glad :) Sms från söta TinA gjorde mig glad. I år skickade hon på samma dag för att förra året var hon en dag för tidigt. Jag vet inte hur hon tänkte för hennes lillasyster och jag fyller år på samma dag.
Min moster sms och gratulerade vilket det betydde mycket för mig! Och samtal fick man också. 
Det var min morfar, morbror, hans fru, Amra, Lejla, faster, farfar, moster och mina kusiner Belma och Selma.
Det gjorde mig glad.

En annan "syssling" överraskade mig, och det var Ramajana. Jag var förvånad men samtidigt var jag överraskad. Hennes sms betydde mycket för mig så tusen tack till henne!


Stort tack till min familj, Vivvi och hennes familj och min lilla tjejgäng som gjorde min födelsedagdag bra igår!
Glad och nöjd var jag! Tack för allt!


Kommentarer
Postat av: TinA

Ja hoppas du hade så trevligt och att du var så glad som du berättar här. :D låter som en födelsedag ska göra :) puss!

2009-10-14 @ 12:11:06
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det var trevligt hos dig, hihi sött med klubborna :) great att du hade en bra dag :)

2009-10-14 @ 12:21:37
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: elina

Det funkade inte för mig heller men nu funkar det :)

Hoppas dagen var bra :)

2009-10-14 @ 14:29:49
URL: http://confidence.webblogg.se/
Postat av: Ronja

Härligt att du var så nöjd med allt gumman :) Det var riktigt skoj hos dig!! :)

2009-10-14 @ 18:29:35
Postat av: Maya

Hej Sabina! Jag vet inte om du fick mitt mail. Men du ska veta att jag tänker på dig med! Hoppas att vi ses snart! Många Kraaamar!

2009-10-16 @ 19:59:20
Postat av: sanna

hihi ja jag hade kul :) härligt att du oxå hade trevligt :) kram!

2009-10-19 @ 20:17:34
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0