Imorgon.

Efter fyra dagars arbetsdagar, är jag ledig imorgon. Härligt att vara ledig då.
Fortfarande idag vill jag tillbaka till Bosnien för där kan jag koppla bort mina tankar. Där kan jag koppla bort mina känslor. Där kan jag koppla bort från allting. Nästan från allting men jag kan tänka på mig själv i första hand vilket jag ibland behöver. Ibland behöver jag få tänka på mig själv i första hand men lyckas inte alltid så bra här för jag tänker så mycket på människor vilket ibland kan det bli jobbigt för mig. Och jag behövde inte tänka så mycket på mina tankar och känslor då när jag var i Bosnien men här så tänker jag så mycket på mina tankar och känslor.

Tänk om Bosnien låg närheten av Sverige för då skulle jag åka dit över helgen för det behöver jag just nu. Behöver koppla bort mina tankar och känslor.


Kommentarer
Postat av: TinA

Hur gick det igår, det du skulle göra? :S

2009-09-19 @ 16:18:56
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0