Litauen/Finland.

Innan jag ska sova, måste jag bara skriva om kundens fråga som gjorde att jag började le. Ibland kan jag le när jag är ensam vilket ibland kan det vara knäppt men jag ser det på ett positivt sätt.

I torsdags då när jag jobbade, frågade en kund mig om jag kom från Litauen. Förvånad var jag för jag började undra hur de människor som kommer från Litauen, ser ut. Jag vet inte hur de ser ut för jag känner inte någon som kommer därifrån. Jag svarade på kundens fråga men samtidigt sa jag att jag kommer från Bosnien.
Hur det kom till sig att han frågade mig om jag kom från Litauen, så var det mitt ansikte. Tydligen så påminde det kunden om mitt ansikte om de människor som kommer från Litauen. Han sa inte bara Litauen utan också Finland. Att det var lite blandat där, Litauen/Finland.
Gissa om jag log för mig själv för det gjorde jag. Jag från Litauen/Finland? Vilket land blir nästa?
Hittills har jag hört Sydafrika och Italien.

Jag sms Tiina och berättade om kunden, att han trodde att jag kom från Litauen/Finland.
Jag fick ett svar tillbaka från henne som gjorde att jag började skratta. Jag skrattade inte bara utan log också, vilket jag behövde! :) Stort tack till henne!


Kommentarer
Postat av: sanna

haha, du kommer visst ifrån alla länder du ;)

2009-09-12 @ 10:20:00
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Ronja

hahaha! undrar vad det blir härnäst ;)

2009-09-12 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0