Under Toscanas sol.

Ikväll blir det tjejkväll som jag och min mamma ska ha. Tända ljus i vardagsrummet, om inte jag vill att vi ska vara i mitt rum där vi också kan tända ljus. Samt att käka popcorn framför filmen som jag har velat att se sedan i våras men har alltid skjutit upp det av någon anledning. Ikväll kan jag inte missa den filmen för nu är det på tiden att jag ska titta på den filmen. Och min pappa lär nog vara i sovrummet och kolla på något annat för han tittar vill inte titta på en tjejfilm.
Under Toscanas sol heter filmen som ska visas på TV ikväll. 
Den filmen verka vara bra när jag läste vad den handlade om. En bekant till mig, rekommenderade att jag skulle titta på den filmen som visas ikväll, har sagt att den filmen är bra så jag får tro på henne. Det gör jag för annars skulle inte hon rekommendera filmen.

Är filmen bra, så ska jag beställa den över Internet. Och då kan jag passa på att beställa en annan film, Livet från den ljusa sidan. Den filmen såg jag i somras, i juni. Det är en underbar film, och det är en av dem bästa filmer jag har sett.

Som sagt, tända ljus, popcorn, Under Toscanas sol, glömma kvällens tankar och tänka på enkeli.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Låter som en riktigt mysig kväll :)

2009-09-14 @ 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0