...

Även om jag kan skratta och ha roligt, är det inte roligt att vara där för det är ingen bra stämning längre vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Stämningen är inte detsamma som det var förut, och jag vet inte ens om stämningen kommer bli detsamma som det var förut. Det tror jag inte för jag upplever att stämningen blir sämre för varje dag. Det är inte roligt att komma dit utan jag får dåligt samvete när jag kommer dit.
Ingen frågar vad vi tycker. Ingen frågar hur vi vill göra, utan alla gör som de vill. Speciellt vissa.

Att komma dit, är "psykiskt". Och jag är imponerad av mig själv att jag klarar av att vara där. Det är bara tvinga sig själv för det är vad jag gör. Jag tvingar mig själv när jag har vissa dagar när jag inte vill tvinga mig själv.

Allt är "kaos".


STOR KÄRLEK TILL MIN FAMILJ!
OCH OLET ENKELI!


Kommentarer
Postat av: Sara



Usch sånt där är jobbig:(

Upplevde nåt liknande när de gjorde det nya Coop forum...

Du e stark, så du kommer fixa detta:) Det kommer att bli bättre och mindre kaos så småningom!

Hoppas du fick en skön ledig dag:)

Kram

2010-04-20 @ 22:54:11
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: sanna

Hoppas hoppas verkligen det blir bättre stämning! Inte kul o jobba när det är låg stämning =/ Du är stark som orkar gå dit. Men ta hand om dig! För alla har en gräns hur mkt man orkar.. STOR KRAM!

2010-04-22 @ 13:49:42
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0