Huvudvärk.

Just nu har jag så ont i huvudet, att jag vill ligga i sängen och sova.
Det är inte så konstigt för jag sov väldigt dåligt i natt och sen åt jag bara potatisgratäng och sallad för kassler kunde jag inte äta för jag äter inte fläsk. Jobbet fixade inte en special mat till mig. Arg var jag för det var andra gången. Inte så konstigt att jag inte vill vara med jobbet när vi har aktiviteter några gånger per år. Aktiviteter med jobbet undviker jag oftast.

Nu är jag nog på dåligt humör.

 

 


Kommentarer
Postat av: TinA

Hm, det låter inte kul.. fick du anmäla dig nånstans att du behöver annan kost? :S för även om du inte gjorde det, så ska du ändå ha chansen! tycker jag. :S



sv; ja, det hade varit skitkul att ha tjejkväll när du får lght :D Paul har sina vänner, han kan vara på annat håll då ;)

haha du kan se mig rätt framför dig. :P tyvärr skittråkigt att behöva sitta inne och dra i håret när det är så varmt och skönt ute (shorts o linne idag också :P) .. antar att det är därför det blir mer böcker att läsa resten av terminen, så att vi slipper sitta vid datorn hela tiden... Snällt på det viset, även om böckerna verkar astråkiga. :P

2010-04-13 @ 18:43:52
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

Usch vad tråkigt att det blev så. Men säger som TinA, man kan ju alltid säga till att man äter annan mat, om du inte får fylla i det nånstans. Hoppas det blir bättre nästa gång, kan ju vara kul med vissa aktiviteter :)

2010-04-13 @ 20:16:31
Postat av: Sara

Jaa tokig e du allt;)



Haha, nee kunde ju inte lägga ut dem..

Men var sugen!



Tänkte att killarna får använda sin egen fantasi.. vi ska inte ge dem uppläggen gratis:P



Hade jättekul!!! SOrry om jag kramade hårt, men var så länge sen jag såg dej:) KRamkramkrAM!

2010-04-19 @ 05:47:09
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0