Film plus popcorn.

Ikväll går det en underbar film på tv som jag absolut måste titta på, som jag absolut inte får missa. Det är ett amerikanskt romantiskt drama film som är värd att ses om och om igen. Det finns en del filmer som är värda att ses om och om igen utan att tröttna.

Framför filmen blir det popcorn av smör och vatten. Samt att jag ska göra hemgjord lemonad snart. Att dricka lemonad är det godaste som finns. Speciellt när man har mycket socker i vilket min mamma tycker att det kan bli för mycket sött men jag tycker om när det är för sött i lemonaden. Det måste jag nog ha fått från min fina mormor för hon kunde ha mycket socker i lemonaden för hon ville att lemonaden skulle bli sött.

Film: under toscanas sol, popcorn, vatten och lemonad.
Det är min egokväll mellan klockan 21.00-23.20.


Kommentarer
Postat av: TinA

En stund för dig själv är du värd :)

2010-02-16 @ 10:58:19
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0