:)

Hur kan ett kort mail få mig att le?
Hur kan ett kort mail få mig att skratta?


Hon och hennes små saker gör mig glad, att jag inte kan beskriva den speciella glädjen som jag får uppleva. Den speciella glädje skulle jag vilja uppleva varje dag, men det gör inget för det finns stunder som jag kan uppleva den speciella glädjen genom att läsa mail och tänka på henne.

Tack vare mailet som jag fick imorse, som jag läste, har jag bestämt mig att vara glad på jobbet genom att tänka på mailet men också på henne! :)
Jag må vara hullu men det ser jag på ett positivt sätt.


Min familj är kärlek!
Och hon är en toker. Precis som jag!


Kommentarer
Postat av: TinA

aw visst är det alltid kul med små överraskningar som gör en glad? :D hihi hoppas du jobbade med ett leende idag =)

2010-02-01 @ 16:59:35
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0