Sömnproblem i natt.

Hela dagen idag, har jag varit trött, och det beror på att jag sov väldigt dåligt i natt, att jag absolut inte fick någon bra sömn. Jag fick två timmars sömn i natt innan jag hade problem att somna igen. Första gången jag vaknade var klockan ett. Efter jag hade sett vad klockan var på mobilen, kunde jag inte somna om för jag låg och vred hela tiden. Det fanns en stund jag kunde sova lite, men då vaknade jag för jag kunde inte sova. Jag låg och vred hela tiden. Jag kunde inte somna om, och jag kunde inte sova, att jag till slut gav upp. Jag vaknade vid halv tre. Jag låg i min säng och skrev lite. Samt att jag kollade på tv. Sen fixade jag mig ordning inför jobbet för jag och en liten grupp skulle åka till Västerås, och det gjorde vi klockan sex imorse. Väldigt tidigt måste jag säga.

På väg till Västerås, gäspade jag väldigt mycket för jag var så trött. Till och med höll jag nästan på att somna i bilen vilket jag inte gjorde det, men det lyckades jag göra när vi åkte tillbaka till Örebro till Västerås.

Det kändes lite onödigt att man var i Västerås idag för det var inte mycket varor kvar när vi kom dit. Det var en liten del. Och det var en väldig seg dag, att man helst hade velat vara hemma och sova.
Imorgon är det sista dagen i Västerås vilket det är skönt för det har inte hänt så mycket speciellt där. Egentligen hade det räckt med en eller två dagar att vara i Västerås. Och jag trodde att det skulle vara ett annat system hos de men det är samma system som på mitt jobb. Anledningen till varför vi är i Västerås, var för att vi skulle uppleva hur det är att jobba i en större butik.

Som sagt, somnade jag i bilen vilket jag nog behövde det. Jag var inte bara trött, utan jag fick ont i magen. Det fick jag när jag kom hem, och jag har fortfarande ont i magen. Det är jobbigt när det ska vara så men samtidigt är jag van för jag har haft så sen år 2008. Dock har det blivit bättre.
Det är nog stressen som gör att jag får ont i magen. Nu för tiden känner jag mig stressad av allting, att jag till slut får ont i magen. En liten semester skulle jag behöva för att komma bort från min stress. Tänk om jag bara kunde få slippa min stress i några veckor…
Nu hade man velat vara i Bosnien och få ta hand om mig själv som jag inte riktigt kan göra här. Nu när man nämner om Bosnien, måste jag kolla i min almancka hur jag vill jobba i sommar, och hur jag ska göra med min semester.

Ikväll och i natt hoppas jag på att jag får sova bättre. Och imorgon är det helg vilket det innebär att jag är ledig i helgen. Till och med är jag ledig på måndag, tisdag och onsdag, fast man vet aldrig med jobbet. Och jag funderar på att stänga av mobilen i helgen för att jag känner mig ganska stressad just nu på grund av allting. Idag är jag inte bra på humör.

Imorgon är det en ny dag. Kanske jag är på bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0