Tre negativa känslor.

Det gjorde mig arg. Det gjorde mig besviken. Det gjorde mig upprörd. Inom mig var jag arg, besviken och upprörd vilket jag fortfarande är. Hur det har påverkat mig, har det påverkat min mage otroligt mycket för jag har haft ont i mage sen eftermiddag, och det är på grund av jobbet. På grund av jobbet fick jag ont i magen över en sak som jag absolut är arg över. Som jag absolut är besviken för jag såg fram emot.
Jag såg fram emot den veckan för att lära mig och få erfarenheter samt att ha roligt men nu vet jag inte ens om det blir så för mig.

Jag som hade beslutångest över det på grund av två olika anledningar men bestämde mig till slut att jag ville dit, och jag gjorde även det för min arbetskollega som har slutat på mitt jobb för han ville att jag skulle skriva mitt namn, och det gjorde jag. Nu kanske jag får glömma det, men jag tänker tala med henne på måndag eller tisdag och säga vad jag tycker. Jag ska säga att jag har sett fram emot för att lära mig nya saker, att arbetskollegan vill att jag ska komma dit, och räknar nog med att jag ska komma dit. Samt att jag har jobbat här i två år, och förtjänar att åka dit för att lära mig.
Och sen ska jag ta kontakt med arbetskollegan som har slutat på mitt jobb så kanske han kan hjälpa mig med detta.

Blir det så att jag inte får åka dit, tänker jag inte jobba den dagen. Om inte ens den veckan. Jag är inte hundra procent säkert men jag tror att jag skulle jobba en dag för den dagen skulle några på truckutbildning, och då behövs det extra personal då fastanställda är på utbildningen. Den här gången tänker jag inte ställa upp. Jag lär nog ångra mig men jag bryr mig inte för jag är så arg.

Och jag är dum. Dum som låter den här situationen påverka mig, som gör att jag får ont i magen men jag kan inte rå för att jag är så känslig mot allting. Det gör att jag blir stressad vilket jag inte borde göra, utan jag borde ta hand om mig själv, och inte tänka så mycket.

Så mycket tankar i mitt huvud, att jag inte kan sluta tänka. Mest tänker jag på det och hur jag ska göra med jobbet. Hur mycket jag ska jobba i sommar. Man ska kryssa på lappen hur mycket man vill jobba i sommar. Man kunde jobba från och med veckan 16-34. Så jag måste tänka hur mycket jag vill jobba i sommar. Samt när jag ska ta semester vilket jag har redan börjat tänka på. Jag funderar på att ta semester i augusti och september. Min semester tillbringar jag nog i Bosnien, men får diskutera med min mamma om detta.

Tänk om jag kunde släppa det här men det kan jag inte för jag är så irriterad. Så irriterad, att jag behöver en boxningssäck och boxa på den för att ta ur all ilskan som jag har inom mig.

Nu avslutar jag kvällens tråkiga inlägg.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grrr vill slå till dumhuvudet!!

Fy fan.. Vet du du å ja ska köpa den där boxningssäcken samt handskar snart.. vi ska slå bort vår frustration! Fan nu känner jag att jag har stor lust med boxningssäck.. Sabina snart så!!

Stor kram!

2010-02-20 @ 04:04:53
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Vill du med på fest nu på lördag?

Sanna ska med.. du behöver ha lite kul=)

Det ligger på norr, nära dej.. om du har lust..

2010-02-20 @ 04:05:39
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: TinA

Hur du än väljer att ta tag i saken, så hoppas jag att du väljer det som är bäst för dig. Tänk inte på andra nu, du behöver ju få bort det onda i magen.



<3

2010-02-20 @ 11:00:51
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

sv; tack så mycket Sabina, jag är skitnöjd jag också :D :) Hojta till om du vill ha en också.. :)

2010-02-20 @ 12:13:40
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Elina

Hoppas det löser sig, det e bättre att ta tag i det än att du ska må dåligt!

2010-02-21 @ 10:54:51
URL: http://elina.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0